Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Χαρούμενα γενέθλια Minnie Mouse!

Καλημερούδια!!!! Τι κάνετε;
Αυτές τις μέρες δουλεύω διάφορα, δημιουργικά και μη... και το κυριότερο φτιάχνω το δωμάτιό μου!


Θα σας δείξω το στολισμό που έκανα για τα γενέθλια μιας μικρής κουκλίτσας της Μαρίνας! Θυμάστε το στολισμό της βάπτισής της; Η μανούλα της με εμπιστεύτηκε για μια ακόμη φορά και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!
Το χαμογελαστό Μαρινάκι έσβησε το μοναδικό κεράκι της και η Minnie Mouse ήταν εκεί για να της ευχηθεί να τα εκατοστήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένη, γερή και να έχει στη ζωή της ότι επιθυμήσει!!!

Όλα αυτά με τη Minnie, μου έφεραν στο μυαλό και το βιβλίο ευχών για τη βάπτιση της Χρυσούλας που είχα φτιάξει το καλοκαίρι...
Δεν είναι γλύκα το μωρό Minnie;

24 σχόλια:

  1. πανεμορφα ολα! μπραβο σου!

    χρονια πολλα και στη μικρουλα!! :)

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά φιλενάδα!!!
    μεγαλούργησες πάλι!!!
    τι υπέροχο banner είναι αυτό?? τι απιθανα χρώματα και οι φιόγκοι... πω πω...
    μπράβο σου!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το παρτάκι της μικρής Μαρίνας!!! Έδωσες το καλύτερο σου εαυτό και αυτό φάνηκε!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. OMG!!!!!!!!!!!!!
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!
    you have left me speechless...what a luckily little girl..
    fabulous job Katerina mou!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα υπέροχα!!
    Θα πρέπει όλα να ήταν τέλεια!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφος στολισμός!Μπράβο Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κατερινακι ειναι υπεροχα!!!!!!!!!και τι ωραιος συνδιασμος!!μπραβο κοριτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα κατερίνα , πολύ όμορφος ο στολισμός σου :)και επιτέλους ένα διαφορετικό θέμα. μπράβο :) φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη δουλειά!!!! Πολύ ζουζουνιάρικα!!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα είσαι φοβερή!!!Χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα Κατερίνα! Καλά ό,τι φτιάξεις είναι αριστούργημα! Πανέμορφα είναι και είμαι σίγουρη ότι θα τα θελήσουν κι άλλα κοριτσάκια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ολα ειναι τελεια!!! η γιρλαντα ομως μου εκλεψε την καρδια!!!
    υπεροχες δημιουργιες οπως παντα!!!!!!!
    φιλια Κατερινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου όλα καταπληκτικά!!!!!! Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν όλοι!!! Μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ απίθανος στολισμός...μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι γλυκούλια που έιναι όλα!!!!!Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι υπεροχος στολισμος!!Να ζησει το Μαρινακι και να ναι γερο κι ευτυχισμενο...αν καταλαβαινε σιγουρα θα χαιροταν παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερινάκι είναι τέλεια!!! Θέλω κι εγώ! Πειράζει που είμαι λίιιγο μεγαλύτερη; Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο!!! Κατερίνα μου δίνεις ιδέες φτιάχνω το ίδιο για βάφτιση αρχές Ιουλίου προσκλητίρια και ευχολόγιο.Πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Τ'ΑΕΡΑΚΙ...!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ??? ΤΙ ΝΑ ΠΩ??
    ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ..!! ΟΛΟΙ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΖΕΥΑΝ!! ΑΛΛΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΞΕΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!!! ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΤΗ ΒΑΦΤΙΣΗ...ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΠΤΟΗΤΗ...ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΡΛΑΝΤΕΣ..!!!
    ΗΤΑΝ ΓΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΤΑ ΑΦΗΣΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ , ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΚΡΕΜΑΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!! 1000 ΜΠΡΑΒΟ!!

    Υ.Γ Η ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΧΕΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια υπερπαραγωγή,μπράβο Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. oh wow!!!!!!! ti super stolismos einai autos???katerina to latrepsa!bravo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ενταξει τι να πεις τωρα? ειναι φανταστικα -το λιγοτερο- που μπορω να πω.. χιλια μπραβο κατερινακι μου.. να εισαι παντα γερη και δυνατη και να δημιουργεις παντα απιστευτα πραγματακια..
    υ.γ θελω κι εγω στα γεννεθλια μου τη minnieeeeeeeeeeeeee...

    ΑπάντησηΔιαγραφή