Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ώρα καλή στην πρύμνη μου...

κι αέρα στα πανιά μου...
Παρασκευή σήμερα και εγώ φεύγω για να πάω στη όμορφη Μύκονο, στο υπέροχο ξενοδοχείο της Ελίνας για να ξεκουραστώ, να περάσω όμορφα με ξεχωριστή παρέα και να αναπνεύσω κυκλαδίτικο αέρα σε ασπρισμένα σοκάκια με κόκκινα γεράνια στα γαλάζια μπαλκόνια.
Καλά να περνάμε!
Η ζωή είναι τέλεια και της κλείνω το μάτι, γιατί όλο μου χαμογελάει και με κάνει ευτυχισμένη!
Μόλις που προλαβαίνω το καράβι από τη Ραφήνα....

Όταν γυρίσω θα σας έχω πολλά νέα και ακόμα περισσότερες δημιουργίες ;-)
Καλημέρα και ένα ακόμα καλύτερο Παρασκευοσαββατοκύριακο!

18 σχόλια:

  1. Kαλο ταξιδι και καλα να περασεις!!!
    Χαιρετισματα στην Ελινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααχχχχ... αυτά είναι! Μύρισε καλοκαιράκι...

    Να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο κοριτσάκι να περάσετε υπέροχα εύχομαι,
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περασετε τελεια Κατερινακι!!! Γεμισε τις μπαταριες σου και ελα να δωσεις και σε μας λιγη ενεργεια...!!!! Περιμενουμε ομορφες φωτο και ακομα ομορφοτερες συνθεσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κατερινάκι. Αχ αυτή η ζωή άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει στα Τάρταρα. Άλλοι πάνε διακοπές και άλλοι δουλεύουν σκληρά και απάνθρωπα. Αυτή τη στιγμή δεν είσαι και ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος στον κόσμο. Εννοείται ότι αστειεύομαι. Όχι ότι δεν σε ζηλεύω βέβαια. Να περάσεις πολύ πολύ καλά και εύχομαι να φτιάξει και ο καιρός για να το ευχαριστηθείς. Καλό ταξίδι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωρα καλή στη πρύμνη σου κι' αέρα στα πανιά σου..έχω να πάω στη Μύκονο χρόνια!Καλά να περάσεις γλυκιά μου, το χρειάζεσαι..α! ξέχασ..καμία άδεια γωνίτσα στη βαλίτσα σου υπάρχει..δεν πιάνω πολύ χώρο..θα γίνω πτυσώμενη για να μπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα να περάσεις τέλεια τέλεια τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινάκι σου εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να περνάς πάντοτε καλά, Κατερινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σίγουρα θα πέρασες απίθανα!!! Καλή επιστροφή και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες μου ότι έτρωγες σουβλάκια με την Celine να πεθάνω!!!!!!!Τυχερούλα ελπίζω να πέρασες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά να περασετε!!! ποσο ζηλευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία σχόλια!!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ όλες!
    Πέρασα πραγματικά φανταστικά!
    Παναγιώτα δεν φάγαμε σουβλάκια, αλλά gourme πιατάκια ;-) χαχαχαχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή