Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Βιβλίο ευχών γάμου ιβουάρ και φούξια

Καλημέρα!
Τι γίνεστε; Με έχετε χάσει, το ξέρω... Δεν προλαβαίνω να σας έρθω επίσκεψη, ούτε καν να απαντήσω στα όμορφα σχόλια σας (είχε και το πρόβλημα με την αναβάθμιση ο blogger και χάθηκαν διάφορα...). Θα το κάνω όμως μόλις βρω λίγο χρόνο. Δεν μου αρέσει να χάνομαι, αλλά πιστέψτε με είναι για σοβαρό δημιουργικό και όχι μόνο ;-) λόγο.
Ξεκίνησαν οι βαπτίσεις και οι γάμοι και όλοι με θυμήθηκαν :-)
Ένα ακόμη βιβλίο ευχών για το γάμο των αγαπημένων φίλων του αδερφού μου, που παντρεύτηκαν το Σάββατο που μας πέρασε! Τα χρώματα που επέλεξαν ο Χρήστος και η Βέφα ήταν το ιβουάρ και το φούξια! (πολύ σουξέ το φούξια τελευταία...)!
Δεν θα μπορούσα να μην τους κάνω ένα μικρό δωράκι (γνωρίζω τον Χρήστο από μικρό παιδί, μιας και μεγαλώσαμε στην ίδια γειτονιά) και έτσι έβαλα λίγο το χεράκι μου...

Σας εύχομαι να είστε πάντα τόσο χαμογελαστοί,
αγαπημένοι και ευτυχισμένοι όσο την ημέρα του γάμου σας!
Να χαίρεστε ό ένας τον άλλο και να ζείτε τον έρωτά σας καθημερινά!

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Φανταστικό, μου αρέσει πάρα πολύ! Να ζήσουν! :) (Το φούξια πάει κι έρχεται!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι υπεροχο!!!Αν ειναι να χανεσαι για να δημιουργεις, κανενα προβλημα!!!
    ΠΟλλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά φιλενάδα...δεν υπάρχει!!!!
    φανταστικό !!!!! τέλειο το φούξια και τα λέλουδα στο εξώφυλλο σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερίνα. Για άλλη μία φορά πολύ όμορφο βιβλίο. Ιδιαίτερα μου αρέσει η δουλειά που έχει γίνει στο εξώφυλλο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα, για αλλη μια φορα καταπληκτικη δουλεια!!!
    Μπραβο Κατερινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειδες που σου λεω οτι εισαι ικανη για πιο ομορφα πραγματα; δεν ειμαι κακια εχεις ταλεντο μπραβο αυτο μαλιστα ειναι ωραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalimera!! polu wraio to vivlio!! latreuw auta ta xrwmata!! kali sinexeia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κατερίνα! Πανέμορφο είναι!!!! Κι όσο σκέπτομαι ότι είχες ελάχιστο χρόνο, τόσο πιο πολύ θαυμάζω!!!! Να ζήσουν τα παιδιά, να είναι ενωμένοι κι αγαπημένοι!!! Πάω να σχολιάσω και το super craft room!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ε,είσαι μαστερ στο ειδος!!τι να πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου για άλλη μια φορά συγχαρητήρια! Είναι τέλειο!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφο το βιβλίο!με τέτοιες δημιουργίες χαλάλι το "χαος στο δωμάτιο σου" !αλήθεια το τελειωσες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξαναήρθα γιατί έχω κάτι για σένα εδώ
    http://deco-candles.blogspot.com/2011/05/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο βρε Κατερίνα είναι πάρα πολύ όμορφο.Να σε ρωτήσω, τα ονόματα τα έχεις πάρει από σφραγιδομάνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Κατερινάκι έξοχο το α΄ποτέλεσμα πολύ φανταχτερό και μοναδικό μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια.Μια ερώτηση μόνο που τα βρίσκεις αυτά τα αλμπουμ που είναι έτοιμα.Αν έχεις χρόνο να μου απαντήσεις θα χαρώ πολύ.Το mail Μου είναι :elenakav@in.gr Καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινάκι είναι καταπληκτικό! Έπαιξες πολύ όμορφα με τις αποχρώσεις του φούξια και το διακόσμησες πανέμορφα! Να ζήσουν τα παιδιά και να σου ευχηθώ και από εδώ να είσαι πολύχρονη και χαρούμενη πάντα και να σκορπάς το γλυκό σου χαμόγελο παντού! Να σε χαιρόμαστε Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ χρυσοχέρες μου!
    Αν και καθυστερημένα, έχω να δώσω μερικές απαντήσεις:

    @ Magdalene B. το δωμάτιο ακόμα δεν το έχω τελειώσει... και σκέφτομαι να το βάψω κιοόλας... καλά Χριστούγενα δηλ. χαχαχχαα

    @ Nemecis
    Λιτσάκι τα ονόματα είναι από την φανταστική σφραγιδομανία! Καλά το κατάλαβες!!!

    @ elenascreations
    Ελενάκι μου την έχω ξαναδώσει αυτή την απάντηση. Τα βιβλία δεν είναι έτοιμα, είναι φτιαγμένα. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα βιβλιοδεσία στην Θάλεια Μιχελάκη.
    Το ευκολότερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις ένα άλμπουμ φωτογραφιών και να το ντύσεις όπως θές!

    Φιλάκια πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή