Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Πρωτομαγιά... ...

αγριολούλουδα, τριαντάφυλλα και όμορφες μυρωδιές συνθέτουν το στεφάνι που έφτιαξα... και δεν είναι μόνο ένα ;-) έφτιαξα πέντε στον αριθμό, αλλά φωτογράφισα μόνο το ένα... δεν πειράζει, μιας και τα χαίρονται αγαπημένα μου πρόσωπα. Όμως Πρωτομαγιά εκτός από λουλούδια και εργάτες στο Σικάγο, για μένα σημαίνει και γενέθλια! Ο μονάκριβος αδερφούλης μου γεννήθηκε πριν 32 χρόνια και είμαι ευτυχισμένη και τυχερή που υπάρχει στη ζωή μου.
Του εύχομαι να είναι υγιής, ευτυχισμένος και όλη του η ζωή να είναι στρωμένη με λουλούδια, όπως η μέρα που διάλεξε για να 'ρθει στον κόσμο!

Καλό μας μήνα με πολλά πολλά λουλούδια, εκδρομές στις καταπράσινες εξοχές, ευωδιαστές ανοιξιάτικες βραδιές και ομορφιά! Πέρασα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο μέσα στο πράσινο και στα λουλούδια. Η αγάπη και η ομορφιά είναι παντού γύρω μου και είμαι πολύ ευτυχισμένη! Τον "έπιασα" τον Μάη και θα τον κρατήσω στην καρδιά μου... χαχαχαχα

13 σχόλια:

  1. Καλό μήνα! Πολύ ωραίο το στεφάνι σου!
    Να χαίρεσαι τον αδερφό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι Κατερινιώ μου!!! όπως είναι το στεφάνι, έτσι πολύχρωμη και ζωντανή να είναι πάντα η ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι τον αδερφούλι σου και καλό μήνα!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο μηνα Κατερινακι ..να χαιρεσαι τον αδελφουλη σου!!το στεφανι σου ειναι υπεροχο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ατερινα να τον χαιρεσαι τον αδερφουλη σου! Το στεφανι ειναι θεϊκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο στεφάνι! Να χαίρεσαι τον αδελφούλη σου και να 'σαι παντα χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλη η άνοιξη σ'ένα στεφάνι! Μπράβο κοριτσάκι μου και να χαίρεσαι το αδέρφι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Na ton xaireseai ton aderfo sou Katerinaki!!
    to stefani sou einai just wonderfulll!einai toso zontana ta xromata pou akoma k aptin othoni tou pc exeis tin aisthisi oti ta louloudia ta agizeis k murizoun anoiksi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Κατερινάκι!!Να χαίρεσαι τον αδερφούλη σου!Το στεφάνι σου τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινα καλο μηνα και να εχεις Μαη στην καρδια ολο τον χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τις ευχές σας!
    Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή