Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Βιβλίο ευχών πεταλούδα

Καλημέρα!
Τι όμορφος ανοιξιάτικος καιρός! Ευωδιαστά λουλούδια στα μπαλκόνια, ο ήλιος να σου χαμογελά και τα πουλιά να σε ξυπνάνε το πρωι... Σήμερα ξύπνησα με ανοιξιάτικη, πεταλουδένια διάθεση και με ένα παιδικό τραγουδάκι στα χείλη...!

Μια ωραία πεταλούδα μες τον κάμπο τριγυρνά και τσουπ ως δια μαγείας μεταμορφώνεται σε βιβλίο ευχών για τη βάπτιση της μικρής κουκλίτσας Ελεάνας!
Μου αρέσουν πολύ οι πεταλούδες, τις λατρεύω και κάθε φορά που δημιουργώ παρέα με αυτές χάνομαι σε ένα μαγικό κόσμο χρωμάτων, χρυσόσκονης και χαρούμενων σκέψεων.

Έχω φτιάξει πολλές πεταλούδες σε διάφορα σχήματα και χρώματα για βιβλία ευχών, γιατί δεν μου αρέσει να φτιάχνω τα ίδια πράγματα και να επαναλαμβάνομαι, αλλά νομίζω πως αυτή είναι η αγαπημένη μου.
Ένα χειροποίητο βιβλίο ευχών οφείλει να είναι μοναδικό όχι μόνο με την εσωτερική του διακόσμηση, αλλά και με το ιδιαίτερο μοναδικό του σχήμα...
Εσείς τι λέτε; Πώς σας φαίνεται;

28 σχόλια:

  1. ενταξει... τι να λεμε τωρα... ειναι κουκλιστικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Κατερινα!Πανεμορφο βιβλιο με υπεροχα χρωματα.....οσο για τις επαναληψεις ..συμφωνω!Το καθε τι χειροποιητο πρεπει να ειναι μοναδικο..οπως και ο παραληπτης του!!!καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αναβαθμιζονται οι χειροτεχνιες σου στα ματια μου μπραβο σου ειδες που μπορεις πολυ καλα πραγματα;
    και εμενε μου αρεσουν οι πεταλουδες μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλεναδούλα μου γλυκειά, πεταλουδένια...μεγαλούργησες πάλι τι να λέμε!!!
    πολλά λουλουδένια φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο,κουκλίστικο!!!μ'αρέσει και όπως το παρουσιάζεις με τα διάφορα διακοσμητικά τριγύρω!!!μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. toso ma toso omorfo!!! polu wraia i rozouli petalouditsa!!! bravo katerina!! mia aporia mono! pws kataferneis na koveis ta xartia me tosi akriveia? iparxei kapoio eidiko mixanima?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινουλα μου, η πεταλουδιτσα σου ειναι ομορφη και χαρουμενη σαν εσενα!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα χρώματα αλλά και το σχέδιο είναι από τα αγαπημένα μου!!!!
    Το έχεις φτιάξει πού όμορφο και κουκλίστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουκλίστικη και υπέροχη η πεταλούδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινάκι είναι υπέροχη! Μου αρέσει πολύ και ο τρόπος που το παρουσιάζεις, η διακοσμιση! Λατρεμένες οι πεταλούδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλη μια υπέροχη δημιουργία σου, προσεγμένη στη λεπτομέρεια! Συμφωνώ μαζί σου για τις επαναλήψεις των σχεδίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο Κατερίνα μου! Κ το σχήμα φοβερό!! Δίκιο έχεις! Το κάθε βιβλίο πρέπει να είναι μοναδικό, αλλιώς καταντάει "τυποποιημένο"!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία η πεταλουδίτσα,πανέμορφο ροζ διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερίνα μου υπέροχη η παταλουδίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο είναι Κατερίνα, μπράβο σου και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καταπληκτικο!!μοναδικη στο ειδος,το εχω ξαναπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικό.Νομίζω ότι πρέπει να βάλεις μια κατηγορία "Όπου γάμος, βαφτίσια και χαρά η Κατερίνα τρέχει!!"Χαχαχα, πολυ τυχεροί οι αποδέκτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tο όνομα, τα χρώματα, το σχέδιο (πεταλούδα μέσα και έξω)είναι τα αγαπημένα μου...Απίστευτο,γλυκό,γεμάτο χρώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημέρα! Τι όμορφη πεταλούδα και τι ταιριαστά τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφο και τόσο χαρούμενο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατερινάκι είναι πανέμορφο με καταπληκτικά χρώματα και διακοσμητικά. Πολύ κομψό! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μη γελάσεις..η στραβή μόλις άνοιξα το μπλοκ σου δεν φορούσα τα γυαλιά μου και λέω..τι όμορφες..σαγιονάρες!!!!Βάζω τα γυαλιά μου να δω πως είναι και βλέπω το βιβλίο ευχών..θεόστραβη!Καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα! είναι υπέροχο!!! έχω και αδυναμία στις πεταλούδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Beautiful ! Another stunner from you, I love how each of your creations is so different.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα απαντήσω μαζικά και δεν το θέλω, αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ πολύ περιορισμένος και ήδη έχω αργήσει να απαντήσω στα υπέροχα σχόλια σας, σας ευχαριστώ θερμά μέσα από την καρδιά μου!
    Αχτιδούλα μου ακόμα γελάω.... χαχαχχαχα
    Καλώς σε βρήκα Dimiourgia και γω λατρευω τις πεταλούδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος
    Καλημερούδια!
    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail:
    handmadebykaterina@gmail.com
    Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή