Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Λουλούδια και glitter...

Καλημέρα! Με χάσατε, ε;
Καιρό έχω να σας δείξω δημιουργία μου... μιας και ένα φτιάχνω, δέκα αφήνω μισά...
Δεν ξέρω, έχω μια περίεργη διάθεση, μια τεμπελιά, ένα κάτι... Ξεκινώ κάτι και το αφήνω στη μέση, καταπιάνομαι με κάτι άλλο και ενώ είναι κι αυτό στα τελειώματα το αφήνω...Παρ' όλα αυτά ολοκλήρωσα ένα βιδωτό άλμπουμ την Κυριακή και είπα να σας το δείξω! Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το χαρτί της Basic Grey, από τη σειρά Stella Ruby και το μόνο που πρόσθεσα ήταν λίγο glitter stickles για να τονίσω τα τόσο όμορφα λουλούδια.



Επίσης έκανα και κάποιες συνθεσούλες, αλλά θέλω να τις διορθώσω κατά κάποιο τρόπο, όποτε σας βάζω μόνο μια μικρή γεύση. Υπόσχομαι, όταν ολοκληρωθούν να τις δείτε πρώτοι ;-) ...

8 σχόλια:

  1. το αλμπουμάκι είναι τέλειο!!!!! πως το έκανες;βιδωτό δεν έχω φτιάξει ποτέ!
    το χαρτί απάιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα πολύ όμορφο το αλμπουμ!! Το χαρτί φανταστικό και ακόμα πιο εντυπωσιακό με το glitter!! Καλές δημιουργίες και καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις δίκιο δεν χρειαζόταν κάτι άλλο το χαρτί έγινε τέλειο!
    Θ ήθελα κι εγώ να μάθω περισσότερα για το βιδωτό άλμπουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Eudokia
    Ευχαριστώ φιλενάδα! Νομίζω πρέπει να κάνω ένα βιντεάκι και να βάλω και οδηγίες...
    @ Πλεκτό Εγκώμιο
    Ευχαριστώ Λιτσάκι! Το glitter όντως ήταν ωραία πινελιά ;-)
    @ Irini
    lol! I will have to get to work then...
    @ rena
    Ευχαριστώ Ρένα! Πρέπει οπωσδήποτε να κάνω βιντεάκι στα ελληνικά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα καλησπέρα!!
    Πάρα πολύ όμορφο αλμπουμ!!
    Και τα χρωματα μου αρέσουν και το γλίτερ!
    Μπράβο σου!!
    Θα ήθελα και εγώ να μας δώσεις κάποιες οδηγίες για το βιδωτό αλμπούμ!
    Καλό βράδυ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Κατερίνα!
    Εξαιρετικό άλμπουμ, η επιλογή του χαρτιού ήταν φοβερή-Θυμίζει μιαν άλλη εποχή! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ my craft and art creations
    Ευχαριστώ Χρυσοθέμη! Πρέπει να φτιάξω κάτι να δείτε...
    @ Vana
    Να 'σαι καλά γλυκειά μου. Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή