Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Έρχεται το Σαββατοκύριακο!!!

Καλησπέρα!!!
Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα για πολλούς και διάφορους λόγους, αν και η χαρά μου σκιάστηκε από μια μικρή αναποδιά που προέκυψε χτες αργά το βράδυ!
Ας τα πάρω από την αρχή! Η δημιουργία με έχει φέρει κοντά με πολλές και γλυκές υπάρξεις από όλα τα μέρη της Ελλάδας!
Έτσι λοιπόν χτες είχα συνομιλία με τα κορίτσια από το Ρέθυμνο, την Νικολέττα, την Παρασκευή και τη Χρύσα! Και αποφάσισα να πάω να γνωρίσω την πρώτη και να ξαναδω τις άλλες δυο! Μπήκα λοιπόν να κρατήσω εισιτήρια για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος το Μάιο (καλά να είμαστε, πρώτα ο Θεός!), μια χαρά ως εδώ! Ενθουσιάστηκα με την κράτηση, το ανακοίνωσα στις φιλενάδες και σήμερα ξεκίνησαν τα παρατράγουδα! Έχει γίνει διπλή κράτηση και προσπαθώ να την ακυρώσω από το πρωί και να πιστωθούν τα χρήματα στην κάρτα μου εις μάτην... Θέλουν να μου επιστρέψουν μόνο τους φόρους... Μα είναι δυνατόν να ταξιδεύω ταυτόχρονα 2 φορές; Που ακούστηκε; Και το καλύτερο είναι ότι η απάντηση στον ισχυρισμό μου ότι με "πέταξε" το σύστημα έξω, κάτι που πραγματικά συνέβη χωρίς να μου γνωστοποιήσει κωδικό κράτησης, ήταν ότι κάνουμε αναβάθμιση! Και τι χρωστάω εγώ καλή μου, άμα εσείς δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε στον όγκο των ηλεκτρονικών κρατήσεων;;;;
Τέλοσπαντων σκιάστηκε λίγο η χαρά της προσμονής του ταξιδιού σε έναν αγαπημένο προορισμό, αλλα ευελπιστώ να βρεθεί λύση από βδομάδα! Είμαι σε κατάσταση αναμονής!
Εκτός λοιπόν από τη χαρά ενός αναπάντεχου ταξιδιού, έχω και τη χαρά του αυριανού Crop, αλλά και της άφιξης της φιλενάδας Ελευθερίας και της αδερφής της, και εκτός από αυτά έχω και μια εκδρομούλα στον Ναύπλιο αμέσως μετά με τον καλό μου!
Θέλετε κι άλλα;
Έχω... πήγα σήμερα στην Diva να πάρω μερικά ζουζουνίστικα μεταλλικά στοιχεία για να τα στείλω στις φιλενάδες στο Ρέθυμνο και βρήκα την ωραιότερη κορδέλα που υπάρχει!!!!!!!!!!!!!
Σας βάζω φωτογραφίες για να πάρετε μια μικρή γεύση...




9 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο!!!!!Η κορδέλα είναι απιστευτα ωραία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η κορδέλα, τέλεια τα μεταλλικά και τέλειο το αυριανό!!!
    ΖΗΤΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή η κορδέλα! ;), Κρίμας για την ταλαιπωρία των εισητηρίων ... τα λέμε από κοντά αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα υλικά, πολύ πρωτότυπη κορδέλα, καλά να περάσετε αύριο και βγάλτε και καμιά φωτογραφία να πάρω μια γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κατερίνα! Πολύ όμορφα τα ψώνια σου!!! Καλές δημιουργίες να έχετε!! Όσο για τα εισητήρια έχε λίγο υπομονή... Δεν ξέρω σε ποιά εταιρία τα έβγαλες αλλά στην Aegean σε μια παρόμοια περίπτωση πήρα τα χρήματα μετά απο ένα μήνα!!!! Φιλιά πολλά πολλά και να περάσεις ακόμα πιο όμορφα στην εκδδρομή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κατερινα εισαι φοβερη, σε ευχαριστουμε πολυ πολυ!! ατυχια με τα εισητηρια ελπιζω να βρεις ακρη, σε περιμενουμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα μας ξαναρθεις Κατερινα;;κριμα που δεν θα σε δω παλι...
    η κορδελα άπαιχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ εμείς δε θα σε δούμε?? Δεν έρχεσαι κ μια βολτούλα Ηράκλειο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Family art
    Το δίκιο το έχω, την άκρη θα τη βρω;
    Η κορδέλα είναι ερωτεύσιμη! Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ!
    @ Ελευθερία
    Θα σε δω αύριο στο αεροδρόμιο! Καλό ταξί φιλενάδα!
    @ Eleni Gratsia
    Ελενάκι, ανυπομονώ να μαθητεύσω κοντά σου!
    @rena
    Ευχαριστώ Ρένα μου! Οι φωτογραφίες θα είναι στην ημερήσια διάταξη ;-)
    @ Πλεκτό Εγκώμιο
    Ευχαριστώ Λιτσάκι! Αναθάρρησα λίγο με τα λόγια σου... η υπομονή είναι μεγάλη αρετή, οπότε θα περιμένω όσο χρειαστεί!
    @ Pizizi
    Παρασκευή μου, να είσαι καλά!!! Σκέφτομαι θετικά! Μην στεναχωριέσαι καθόλου :-)
    @ eudokia
    Γιατί δε θα σε δω μικρή μου εσένα? Θα λείπετε το τριήμερο?
    @ Μαίρη
    Μαράκι εννοείται ότι θα σας δω κι εσάς!!! Δυο βήματα είναι το Ηράκλειο με το Ρέθυμνο :-D
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή