Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Απλά μπλα μπλα...

Λοιπόν θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας...
Χαίρομαι πάρα πολύ όταν βλέπω τα σχόλια σας, τα όμορφα λόγια που μου αφήνετε κατά καιρούς και με ενθαρρύνετε να συνεχίσω να δημιουργώ.
Η δημιουργία για μένα είναι ζωή, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, χωρίς αυτή είμαι μισή και χωρίς αυτή κάτι λείπει...
Υπάρχουν μέρες που ο χρόνος είναι περιορισμένος έως και ανύπαρκτος για να ασχοληθείς με αυτό που αγαπάς, μα πιστεύω πως πάντα μπορείς να ξεκλέψεις κάμποσα λεπτά, έστω από τον ύπνο σου ή την χαλάρωση/ξεκούραση, άλλωστε όλους δεν μας ξεκουράζει η δημιουργία;
Να σας εξομολογηθώ όμως ότι υπάρχουν φορές που αφήνω το χρόνο να περνάει ανεκμετάλλευτος, απλά χαζεύοντας και κοιτώντας τον ταβάνι... Νομίζω ότι -κατά καιρούς-συμβαίνει σε όλους μας και εύχομαι είναι να είναι αυτές οι στιγμές ελάχιστες.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι πάντα στο χέρι μας να ανατρέψουμε την κατάσταση!

Άλλο ήθελα να πω και άλλα βρέθηκα να γράφω... Ξεκίνησα με αφορμή τα σχόλια και εκεί ήθελα να καταλήξω...
Ξέρετε τι θα εκτιμούσα πολύ; Να με διορθώνετε... να μου λέτε τι δεν σας αρέσει, τι θα θέλατε να αλλάξω, τι χρώματα θα μπορούσα να είχα χρησιμοποιήσει στις συνθέσεις μου (ακόμη και ποια χαρτιά), τι τίτλο θα βάζατε εσείς... με λίγα λόγια χρειάζομαι τις παρατηρήσεις σας! Μ ' αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι και θέλω πολύ να γίνομαι καλύτερη.

Σας ευχαριστώ πολύ!!!!

8 σχόλια:

  1. Αχ βρε κατερινάκι... τι παρατηρήσεις να σου κάνουμε... όταν τα έργα σόυ αγγίζουν την τελειότητα?.... Εντάξει κανείς δεν είναι τέλειος οκ... αλλά νομίζω πως δε βρίσκω να πω κάτι κακό ή κατι που θα έκανα διαφορετικά από σένα!!! Keep yourself inspired girl!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eisai 8ea trelokoritsooo!!
    moy exete leipsei...!!
    alla eixa pesei me ta moytra...stin doyleia!!!
    ta leme...fisika sto crop...!!!
    alla bes k se kanena fb na ta poyme k ligaki...
    se agapo trelokoritsooo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατι που μου αρεσει σε εσενα κατερινα ειναι που μου λες στα σχολια σου αν κατι σου αρεσει η τι θα αλλαζες! πιστευω οτι δεν υπαρχρι καποιος που να κανει μονο αριστουργηματα, καθε κριτικη ευπροσδεκτη λοιπον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με τη Χρύσα κ εμένα μου αρέσει πολύ ότι κάνεις. Εγώ επειδή δε συνηθίζω να "χαιδεύω" αυτιά απλά δε σχολιάζω αν κάτι δε μου κεντρίσει το ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα, είναι δύσκολο να σε "διορθώσουμε" μια και οι συνθέσεις που έχεις κάνει και όλα αυτά που έχεις κάνει, είναι τοσα πολλά και έχεις πειραματιστεί τόσο πολύ που εγώ προσωπικά τι θα μπορούσα να σου διορθώσω... εγώ πάντως περιμένω τις παρατηρήσεις κ τις διορθώσεις σου, μια και το δικό σου μάτι "κόβει" περισσότερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ είμαι fan της ειλικρίνειας, Κατερίνα, και χαίρομαι που λες κάτι τέτοιο, ώστε να αισθανόμαστε όλες πιο άνετα να κάνουμε και παρατηρήσεις!!! Εξάλλου από αυτές μαθαίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κατερινούλα μου,σου αρέσει να εξελίσσεσαι και να διορθώνεις τα λάθη και τις αδυναμίες σου.Αυτό σημαίνει ένα πράγμα,ότι είσαι μια σπουδαία καλλιτέχνιδα που δεν επαναπάυεται μόνο σε αυτά που ξέρει αλλά διψάει να μάθει ακόμα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Χρύσα
    Η τελειότητα είναι πολύ μακρυά απο μένα ακόμα... αλλά βάζω τα δυνατά μου! Φιλάκια πολλά Χρυσουλίνι μου
    @ Strigles
    Χριστινιώ μου, θα σε δω αυτή τη βδομάδα (γιουχου), Τρελλοκοριτσάκι τι υπέροχα ετοιμαζεις πάλι; Μακια
    @ Παρασκευή
    Έτσι είναι Παρασκευή μου... μια δεύτερη ή μια τρίτη ματιά μπορεί να δει κάτι που αν αλλάξεις να κα΄νει μεγάλη διαφορά ;-)
    @ Nemecis
    Λιτσάκι θα σε δω στο crop! Ανυπομονώ να σε γνωρίσω και από κοντά! Χμμ οπότε αν έχω καιρό να σε δω εδώ, να υποθέτω πως κάτι δεν πάει καλά, ε; Φιλάκια
    @ Ελευθερία
    Μην το λες αυτό...καμιά φορά δεν παίζει και πολύ ρόλο! Μπορείς να μάθεις ακόμα κι από ένα μικρό παιδί ;-)
    @ Melenia
    Ακριβώς έτσι είναι!!! Και γω αγαπώ πολύ την αλήθεια!
    @ Irini
    Αχ ναι Ειρηνάκι μου, πάντα αναζητώ να μαθαίνω καινούργια πράγματα... να βλέπω, να ρουφάω γνώσεις, να μαθαίνω και να γίνομαι κάθε φορά και λίγο καλύτερη! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή