Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Η οικογένεια πάνω απ' όλα!

Καλησπέρα! Κοντεύει Παρασκευή... ο καιρός είναι πραγματικά ανοιξιάτικος...μια βροχή, μια ήλιος! Ξεκουράζομαι αυτές τις μέρες, γεμίζω μπαταρίες και δημιουργώ σε κάθε ευκαιρία! 
Αφορμή για τη σημερινή σύνθεση είναι το Scrapbookers in Greece, που έχει θέμα την οικογένεια! Επέλεξα μια πολυαγαπημένη μου φωτογραφία με τους γονείς και τον αδερφούλη μου και την έντυσα με χαρούμενα χρώματα και λουλούδια! Είμαι ευλογημένη που τους έχω στη ζωή μου!!!

Απλά πράγματα (χαρτιά, λουλούδια, πεταλούδες και κόλλα)....γιατί τα πρόσωπα και τα χαμόγελα τους στη φωτογραφία τα λένε όλα!



και μια δυο κοντινές ;)


Σας ευχαριστώ που είστε εδώ...σιγά σιγά θα επανέλθω κι εγώ όπως πρέπει τόσο με σχόλια στα σπιτάκια σας, όσο και με δημιουργίες!!!
Φιλάκιαααααα

3 σχόλια:

  1. Άλλη μία καταπληκτική σύνθεση...... !!!!
    Κατερινάκι μου πολύ όμορφη και ....πρέπει να ομολογήσω ότι χαίρομαι που βλέπω μία χαμογελαστή οικογένεια !!!
    Όταν οι άνθρωποι χαμογελούν ....έχουν καθαρή ψυχή !!!
    ( έτσι λέει ο μπαμπάκας μου )
    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία σύνθεση.... και κυρίως φωτογραφία!!!! Να είστε πάντα καλά Κατερίνα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή