Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Βιβλίο ευχών για αγοράκι

Σας υποσχέθηκα βιβλίο ευχών για τον αδερφό της Παναγιώτας και μου αρέσει πάντα να κρατάω τις υποσχέσεις μου, έστω κι αν καθυστερώ λιγάκι!
Το βιβλίο ευχών του Δημοσθένη ήθελα να είναι κάτι ξεχωριστό, κάτι αλλιώτικο και να προσδίδει μια νότα παιδική, αλλά ταυτόχρονα και αγορίστικη. Έτσι επέλεξα να του φτιάξω μια σαλοπέτα, με τσεπάκια και γυρισμένα ρεβέρ, με τη βοήθεια της Σφραγιδομανίας. Τα χρώματα που επιλέχθηκαν είναι υπέροχα πορτοκαλιά, λαχανί και γαλαζοκίτρινα και τα χαρτιά της KaiserCraft για άλλη μια φορά έκλεψαν την παράσταση με τα καρώ, τα αεροπλανάκια και τα συννεφάκια τους!

Δημοσθένη με το υπέροχο όνομα να είσαι πάντα αγκαλιά με το σύννεφο της ευτυχίας
και η υγεία και η αγάπη να σε συνοδεύουν στο ταξίδι της ζωής σου!


Κώστα και Πόπη να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας
και τα κουκλάκια σας να σας χαρίζουν πολλά χαμόγελα,
γλυκές αγκαλιές και μόνο ευτυχισμένες στιγμές!!!

18 σχόλια:

  1. Φιλενάδα...καλημέρα... δεν έχω να πω τίποτα...οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ για άλλη μια φορά... μαγικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ πολύ ομορφο!! και ιδιαίτερο!!! συγχαρητήρια!!

    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη σαλοπέτα! Μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική δουλειά!!! Μπράβο!!! Να ζήσουν τα παιδάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι εξαιρετικό!!!! Και μου αρεσε και η ιδέα της σαλοπέτας - αγορίστικό αλλά παιδικό!!!! Υπέροχο για ακόμα μια φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο σχέδιο και ταίριαξε πολύ με το φουστανάκι....Τα χαρτιά είναι φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο και αυτό και πολύ πρωτότυπο!!! Δεν είχα ξαναδεί βιβλίο σαλοπέτα...
    ΤΕΛΕΙΟ!!!

    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα με εκπλήσεις,υπέροχη η σαλοπέτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικό! Απίθανη ιδέα η σαλοπέτα και πραγματικά λάτρεψα τα ριγέ και καρρώ χαρτιά που χρησιμοποίησες!
    Προσεγμένο και ... μαγικό ... μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου αρέσει πάρα πολύ, το σχήμα, τα χρώματα, τα χαρτιά, είναι κουκλίστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σου για την ωραία έμπνευση! Μας έχεις εντυπωσιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι περίεργη.. εσείς τα κόβετε .ετσι , σε τέτοια σχήματα πως μπορείτε αφού λογικά είναι χοντρά χαρτόνια,πανέμορφη ιδέα, υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό!!! Μπράβο χρυσοχέρα μου!

    Καλό βράδυ *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερινάκι είναι και τα δύο σκέτη γλύκα! Πολύ ωραία ιδέα για διδυμάκια!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επιτέλους και μια αγορίστικη σαλοπέτα!!! τί πρωτότυπο που είναι!! είχαμε πήξει στα φουστανάκια!! είναι τέλειο!!!! πανέμορφα χαρτιά και καταπληκτική ιδέα!!μπράβοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερίνα μου αρέσουν πάρα πολύ οι αποχρώσεις που χρησιμοποιείς! Ξεφεύγουν από τα κλασσικά ροζ και μπλε! Και το δωράκι σου είναι καταπληκτικό!!! Μάχη θα γίνει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ φιλενάδες μου για τα όμορφα σχόλιά σας! Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!
    Αχτίδα μου, παλιότερα τα κόβαμε με πολύ υπομονή και κοπίδι τα χοντρά χαρτόνια, αλλά τώρα πια υπάρχει η Σφραγιδομανία και μας γλιτωνει από τον κόπο και το χρόνο!!! :-)
    Δες το link παραπάνω στην αναρτησή μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή