Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Βιβλίο ευχών για μια νεράιδα

Καλημερούδια!
Έφτιαξα αυτό το βιβλίο ευχών για δωράκι σε μια βάπτιση που ήταν καλεσμένοι ο αδερφός μου και το Κατερινάκι. Το θέμα ήταν νεραιδένιο και το χρώμα τόσο κοριτσίστικο φούξια που σου έφτιαχνε τη διάθεση για δημιουργία!
Το εξώφυλλο φιλοξενεί μια νεράιδα και το όνομα της μικρής πασπαλισμένο με μπόλικη νεραιδόσκονη και glitter, ενώ εσωτερικά χορεύουν νεράιδες με αστεράκια και λουλουδάκια.
Και επειδή ένα δώρο πάντα χρειάζεται ένα ωραίο περιτύλιγμα, επέλεξα μια χάρτινη σακούλα που τη στόλισα με πολλές κορδέλες και απαστράπτουσες πεταλούδες :-)

25 σχόλια:

  1. Φιλενάδα, για άλλη μια φορά εξαίσιο αποτέλεσμα!!! αυτό το χειροποίητο χαρτί είναι απίθανο!!!!! να ζήσει η μικρή νεραιδουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και το φουξια δεν είναι το αγαπημένο μου χρώμα, αυτό το βιβλίο ευχών με κάνει να αναθεωρώ την αξία του!! Μπράβο, το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι καλημέρα! Πολύ όμορφο δωράκι... και μόνο που είναι χεοροποίητο φτάνει!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω ομορφιές! Εξαιρετικό Κατερίνα μου! Τυχερή η νεραϊδούλα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ντάπα ντούπα, φρρρ και βζουμ με big shot κόβω βρουμ μπουμ, κόβω αστέρια και μετρώ, φτιάχνω κάτι ωραίο εδώ …
    μέχρι εδώ ακούγεσαι τα βράδια!!! Είναι υπέροχο! Οι σφραγιδούλες και οι πεταλούδες με glitter μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. po po Katerina...this album is so stunning,,,,love the girly feel it has...you are always so clever..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μηπως εκανες λαθος και το βιβλιο ειναι για μενα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Eleftheria
    Ευχαριστώ φιλενάδα! Να 'σαι καλά!
    @ Melenia
    Ευχαριστώ Μαίρη! Χαίρομαι που σου άρεσε!
    @ Πλεκτό Εγκώμιο
    Λιτσάκι, το καλό είναι ότι το εκτίμησαν εκεί που πήγε ;-) Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο!
    @ ΝΑΝΤΙΑ
    Ναντιάκι μου, πάντα με τον καλό το λόγ! Σε ευχαριστώ θερμά!
    @ EFI
    Εφάκι μου λάτρεψα το σχόλιό σου γιατί είναι μια πραγματικότητα! Έχω ένα σπίτι μπάχαλο αυτές τις μέρες, αλλά που θα πάει θα το βάλω σε σειρά! Ευχαριστώ πολύ!
    @ Zeffy
    Ζεφάκυ μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
    @ a pink dreamer
    Ελενάκι, στείλε μου τη δ/νση σου και θα σου κάνω εκπληξούλα... όχι σύντομα, αλλά κάποια στιγμή στο άσχετο, γιατί αυτόν τον καιρό έχω λίγο τρέξιμο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο!!! Ροζουλί, χαριτωμένο και νεραιδένιο...

    Ζηλεύωωωωωωωωωω!!!

    Να σε ρωτήσω κιόλας, αυτό το big shot, υπάρχει στην Ελλάδα???
    Γιατί με έχετε κάνει να κολλήσω κι εγώ με τις ομορφιές σας κι είμαι λίγο άσχετη...

    Φιλάκια, καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πάρα πολύ ωραίο και το φούξια είνια το αγαπημένο μου!Μου αρέσει πάρα πολύ και η γραμματοσειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά υπέροχο. Μπράβο!!!! Μου αρέσουν πολύ και τα γράμματα. Τα έκοψες μόνη ή τα αγόρασες?

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και το βιβλίο και η σακουλίτσα τέλειαααα!!! Αυτό το χαρτί στο εξώφυλλο είναι απίθανο και οι πεταλούδες φανταστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κατερινακι, σ'ευχαριστω πολυ και μονο που το προτεινες!!!οποτε αδειασεις πες μου και θα σου παραγγειλω να μου φτιαξεις το επομενο art journal μου! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω ειναι καταπληκτικο ...!!!Ποσο θε ηθελα να μπορουσα να φτιαξω και εγω κατι τετοιο για τη Μαριλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχο Κατερινα πολυ κοριτσιστικο, και μου αρεσει που δεν το εχεις φορτωσει εσωτερικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. άλλο ένα υπέροχο βιβλίο! μου αρέσει πολύ αυτή η γραμματοσειρά!μπράβο κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπαρχει μια εκπληδη για σενα στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πάρα πολύ όμορφο και γλυκό !
    μπράβο σου κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι όμορφο που είναι και τα σχέδια που έχεις είναι υπέροχα μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άλλη μια όμορφη δουλειά!! Μπράβο σου Κατερίνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ painter
    Ναι, ναι υπάρχει και στην Ελλάδα, αλλά δεν νομίζω ότι συμφέρει να το αγοράσεις από εδώ... ... Θα κάνω σύντομα ένα βιντεάκι με τις δυνατότητές του και θα συμπεριλάβω διάφορες πληροφορίες ;-) Ωραίο κόλλημα, πάντως, ε;;;
    @ Λίτσα, σε ευχαριστώ πολύ! Το concept ήταν γενικά ροζουλένιο! Την αλφαβήτα αυτή την αγαπώ κι εγω πολύ!
    @ Maria Z
    Μαράκι, η συγκεκριμένη αλφαβήτα είναι μοτίβο /die του bigshot... πρέπει να κάνω εκείνο το βιντεάκι που λέγαμε χτες!
    @ Ανεράιδα
    Rosi μου ταλαντούχα, σε ευχαριστώ πολύ! Μάκια!
    @ a pink dreamer
    Θέλω τη δ/νσή σου!!!!!!!!!!!! Άσε κατά μέρος τις ντροπές! Ευχαριστώ πολύ και για τα σχόλια και για το βραβείο!!!!
    @ ΓΩΓΩ
    Γωγουλάκι μου γλυκό, δεν είναι τίποτα και εσύ το κατέχεις το θέμα! Είμαι σίγουρη πως αν πιαστείς θα μεγαλουργήσεις!
    @ anastasia
    Αναστασία σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σ' αρέσει!
    @ pizizi
    Παρασκευή, δεν τα μπορώ τα πολύ φορτωμένα... δεν μου αρέσει να περιορίζω τον άλλο που θα γράψει ακι πως θα εκφράσει τις ευχές του ;-)
    @ eudokia
    Σε ευχαριστώ φιλενάδα! Αγαπημένη αλφαβήτα fun serif της sizzix! Την λατρεύω γιατί κόβει και χοντρό χαρτόνι!
    @ Rainbow
    Thank you so much for your visit and your comment!
    @ my crafts & art creations
    Χρυσοθέμη μου σε ευχαριστώ πολύ!
    @ princess
    Ζουζουνίτσα μου ευχαριστώ! Έχω μια τεράστια συλλογή από καλούπια/dies... όλα μου τα λεφτά εκεί πάνε... ...χαχαχχα
    @ Μαίρη
    Μαράκι μου, σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά!

    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Oh you do such lovely things, Im so happy to see these,lol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή