Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Σας έλειψα;

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!
Καιρό έχετε να με δείτε στην blogoγειτονιά! Δεν σας ξέχασα, σας επισκεπτόμουν όποτε μπορούσα, ή καλύτερα όποτε προλάβαινα...
Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν απίστευτα γεμάτη.
Στο γραφείο είχα αρκετή δουλίτσα και εκκρεμότητες που έπρεπε να τακτοποιηθούν, όμως όλα μπήκαν σε τάξη και τώρα θα μπορώ να κάνω τις "βολτούλες" μου, όσο να 'ναι πιο συχνά!
Στο σπίτι είχαμε χαρές και πανηγύρια με τον αδερφό μου και την αγαπημένη του, μιας και γνωρίστηκαν οι δυο οικογένειες και τώρα περιμένουμε ακόμη πιο ευχάριστα νέα!!!!
Εγώ πάλι είχα ως συνήθως ένα τραπέζι μπάχαλο-χαμό από πράγματα, χαρτιά, glitter και τα συναφή και διάφορα projects σε εξέλιξη από βιβλία ευχών μέχρι καμβάδες και layouts, και κυρίως τη συμμετοχή μου για το διαγωνισμό του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου Μορφές που έληξε την Τετάρτη που μας πέρασε... έτσι μόλις επέστρεφα στο σπίτι χωνόμουν κατευθείαν στα ακρυλικά μου και στα πινέλα μου με αποτέλεσμα να με χάσετε... ...
Η εβδομάδα που μας πέρασε έφερε κάτι νέο στα καλλιτεχνικά στέκια... και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!!! Η Ειρήνη είχε μια φανταστική ιδέα να οργανώσει ένα μεγάλο crop! Τι είναι αυτό; Δείτε τα πάντα στη σελίδα που δημιούργησε! Πρώτα ο Θεός, θα είμαι εκεί!
Να μην ξεχάσω... Μείνετε συντονισμένοι για φωτογραφίες από αυτά που έφτιαξα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου