Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν πιστεύω στα μάτια μου...

...σήμερα το πρωι κοιτάζοντας τα μηνύματα μου είδα κάτι που με έκανε να λάμψω από χαρά!
Το κοιτάζω και το ξανακοιτάζω και δεν μπορώ να το πιστέψω... ...
Σε ένα χρόνο από τώρα θα πραγματοποιηθεί στην υπέροχη Μύκονο συνάντηση - σεμινάριο για το scrapbooking και δεν φαντάζεστε ποιοι θα είναι οι εισηγητές...
Έχω πάθει πλάκα! Εννοείται πως έστειλα e-mail για περισσότερες πληροφορίες, αν και μάλλον θα λάβω απάντηση μετά τις 27/9, μιας και μια εκ των συντονιστών ταξιδεύει/βρίσκεται στη Μύκονο προκειμένου να οριστικοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες!
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Και εννοείται ότι θα ευχαριστήσω την Ελίνα, γι' αυτό, μιας και έχει βάλει το μαγικό της χεράκι.
Ανυπομονώ να σας δω εκεί και να γνωρίσω καινούργια άτομα που μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος!!!

5 σχόλια:

  1. Τι καλα!!! εσείς που είστε καλά γνώστες του "αθλήματος" να πάτε!!!! και να περάσετε πολύ καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά ζηλεύω!!! δεν έχω ασχολήθει ποτέ....νομίζω οτι ήρθε η ώρα! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ελευθερία
    Νομίζω ότι και όλοι όσο ζούμε μαθαίνουμε! Οπότε και οι μη γνώστες θα μπορούσαν να το παρακολουθήσουν... Εγώ πρώτα ο Θεός θα προσπαθήσω να είμαι εκεί!!!
    Το τερπνόν μετά του ωφελίμου... Διακοπές και scrapbooking, τέλειος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Πλεκτό Εγκώμιο
    Και γω νομίζω ότι ήρθε η ώρα!!!
    Άφησε και ένα σχόλιο στο δωράκι έκπληξη, (γιατί ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει) μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή!!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Κατερινάκι μου...λες και δεν ξερεις... Θέλω να μαθω και να ασχοληθώ με το scrapbooking...και πίστεψέ με προσπαθώ και το ξέρεις... θα περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν θα έρθεις Σάμο μετα τη Μύκονο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή