Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Γιατί έτσι μ' αρέσει...

Αυτός είναι ο τίτλος που επέλεξε το καλλιτεχνικό εργαστήρι Μορφές για το διαγωνισμό που τελειώνει στο τέλος του Σεπτέμβρη και θα αναδείξει τρεις νικητές που θα λάβουν φανταστικά δώρα!!!!
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό και φυσικά θα συμμετάσχω, γιατί απλά μ' αρέσει! Δεν ξέρω τι θα φτιάξω ακόμα, αλλά αυτήν την εβδομάδα θα σας βάζω καθημερινά δημιουργίες που έχουμε φτιάξει με την μοναδική καθοδήγηση της ανεπανάληπτης Βαρβάρας για να πάρετε μια μικρή γεύση από τον κόσμο της δημιουργίας και της φαντασίας.
Πάρτε τα πινέλα σας, τους καμβάδες, τις χαρτοπετσέτες, τα χαρτιά σας, τα μέταλλά σας, τα στολιδάκια σας, τις κορδελίτσες και τα λουλουδάκια σας και δώστε μορφή στα όνειρά σας!!!

Καλημέρα σε όλους, καλές δημιουργίες και καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες! Ακόμα δε γύρισες και το έριξες στις δημιουργίες!!! Έχω μια ερώτηση να σου κάνω! Ο διαγωνισμός στις Μορφές είναι ανοιχτός για όλους ή μόνο για όσους είναι εγγεγραμμένοι ή θέλουν να γραφτούν? Γιατί για μένα είναι λίγο δύσκολο παρότι πολύ θα το θελα! Δε θα με χάλαγε όμως μια προσπάθεια για το έπαθλο αν το έργο μου άξιζε κάτι τέτοιο! Θα έβρισκα τον τρόπο να είμαι εκεί για κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια!!!
    Χρύσα, μπορούν όλοι να συμμετέχουν!
    Και είμαι σίγουρη πως όποιος κι αν είναι ο νικητής και από όπου κι αν βρίσκεται στην Ελλάδα σίγουρα θα βρει τρόπο να είναι μια φορά την εβδομάδα στην Αθήνα!
    Καλή επιτυχία ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα σε σκεφτόμουν!!! Aχ να δούμε δημιουργίες σου!! Μπαίνω στο blog σου συχνά κ μου έλειψαν!!! Καλές δημιουργίες σου εύχομαι!!! Κ καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου, Κατερίνα κι απο μένα! Όντως καιρό είχαμε να δούμε κάτι δικό σου! Καλη επιτυχία λοιπόν σε ό,τι κι αν δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου σου στέλνω ένα δωράκι...! Θα το βρεις στο Blog μου (http://mmairy.blogspot.com/).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Welcome back and have fun with your September classes!!! we will be waiting to see your work.

    ΑπάντησηΔιαγραφή