Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Καλό μήνα, Καλά Χριστούγεννα!!!

Είναι πρώτη Δεκεμβρίου!
Έχω άδεια όλη αυτή την εβδομάδα για να στολίσω το σπίτι χριστουγεννιάτικα!
Περιμένω να μου έρθουν τα χαλιά μου για να στρώσω και να μπω σε χειμωνιάτικη, χουχουλιάρικη διάθεση... και μετά σειρά έχει το δέντρο, τα φωτάκια, οι γυάλινες μπάλες (η αδυναμία μου), τα αγιοβασιλάκια, οι χιονάνθρωποι και πάει λέγοντας!
Πρέπει να ομολογήσω πως κάτι παθαίνω με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια... ποτέ δεν είναι αρκετά κι ας κοντεύω να βγω έξω από το σπίτι, γιατί δεν υπάρχει χώρος να τα αποθηκεύσω... :D κάθε φορά λέω πως δεν θα πάρω τίποτα, αλλά κάθε φορά μπαίνω στον πειρασμό και όλο και κάτι αγοράζω...



3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Κατερίνα ... σε καταλαβαίνω ... τρελαίνομαι και εγώ για τα Χριστούγεννα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You will definitely need holidays after your 'holiday at home'.....congratulations on your blog by the way....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nice post. Thanks for sharing with us. I would like to share information about the iOS app development company in Pune. Appconsultio is a top app development company in Pune, renowned for its unparalleled expertise and innovative approach to crafting cutting-edge mobile applications. With a commitment to excellence, Appconsultio consistently delivers exceptional solutions that seamlessly blend functionality and aesthetics, catering to the unique needs and visions of their clients.

    ΑπάντησηΔιαγραφή