Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Το ταξιδιάρικο ημερολόγιο...

... μετά από ένα κουραστικό, αλλά όμορφο και γεμάτο - από τη Θεσσαλονίκη- αναμνήσεις, ταξίδι, έφτασε πριν μια βδομάδα στα χέρια μου και χτες προσγειώθηκε και στο καταπράσινο νησί της Σάμου.
Η καταπληκτική ιδέα της νεραιδένιας Ελένης πήρε σάρκα και οστά και το ημερολόγιο γεμίζει με χρώματα, αγάπη, φιλιά, λουλούδια, χαμόγελα, φαντασία, τέχνη, ελπίδα και ταξιδεύει μέρα νύχτα, περνά πάνω από γαλάζιες θάλασσες, ξαποσταίνει σε καταπράσινα δάση και ξεκουράζεται στον ήλιο, αγναντεύοντας την ομορφιά!
Θα σας πω μόνο ένα πράγμα... ... εθίστηκα!
Αρχικά μόλις το έλαβα, παρότι είχα στο μυαλό μου τι ήθελα να φτιάξω, προβληματίστηκα, γιατί δεν ήξερα πως να ξεκινήσω... Χμ, καλά λένε κάθε αρχή και δύσκολη! Μετά όμως πραγματικά ελευθερώθηκα, λύθηκαν τα χέρια μου, έλαμψαν τα μάτια μου, φωτίστηκε το πρόσωπό μου.
Ένιωσα ανάλαφρη, αλλά και γεμάτη, προβληματισμένη, αλλά και αισιόδοξη...
υπέροχα συναισθήματα να με κατακλύζουν... και απλά αφέθηκα στη μαγεία της δημιουργίας!!!!

Είμαι σίγουρη πως θα μου γίνει αγαπημένη συνήθεια η τέχνη του ημερολογίου ή art journaling!
Θα ξεκινήσω κι εγώ το δικό μου τετραδιάκι... σύντομα, όμως μέχρι τότε δείτε τι έφτιαξα ;-)

Η αγαπημένη μου λεπτομέρεια... το αληθινό δάκρυ...

36 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές λεπτομέρειες!! Μπράβο Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω στα είπα και προφορικά...εμεινα αφωνη όταν το είδα...γιατι ειχα τη δυνατότητα να το αγγίξω, να το δω... να το χαζέψω από κοντά...
    είναι απίθανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχο Κατερινα, ολο το στησιμο αλλα αυτα που εγραψες ειναι πολυ συγκηνιτικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ geoleoan
    Αναστασία μου, μου φτάνει αυτό το επιφώνημα! Είναι από τις λίγες φορές που φτιάχνω κάτι και δεν ήθελα κι εγώ η ίδια να το αποχωριστώ... το παραδέχομαι!
    @ Μαίρη
    Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Να 'σαι καλά!
    @ Eleftheria
    Όλα είναι διαφορετικά από κοντά... οι φωτογραφίες μπορεί να λένε χίλιες λέξεις, αλλά και οι αισθήσεις δεν πάνε πίσω! Ευχαριστώ!
    @ παρασκευη..η αλλιως pizizi
    Ευχαριστώ Παρασκευή... είναι αυτά που νιώθω αυτή την περίοδο, πως βλέπω τη ζωή, πως πάντα είναι απαραίτητες οι χαρές και οι λύπες, το γέλιο και το δάκρυ για να κάνουν τις στιγμές μας ξεχωριστές!
    @ Olavia
    Дзякую Вас за цёплыя словы!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο πραγματικά!!!!!Είμαι σίγουρη ότι από κοντα θα είναι ακόμα πιο τέλειο.....Περιμένω πώς και πώς να το δω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Amazing...beautiful......I think you should art journal more often it suits you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωπω φιλεναδααααα ειναι σουπερ καταπληκτικο φανταστικο! δεν εχω λογια! Και μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχεις φτιαξει! Υποκλινομαι λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα ουααααου είπα στην αρχή, μετά είδα την δακρυσμένη νεραΐδα και στεναχωρήθηκα, μετά διάβασα τον τίτλο και έχεις δίκιο! Για να βγει το τόσο μαγευτικό ουράνιο τόξο, χρειάζονται και τα δυο, και ήλιος και βροχή!
    Πολύ όμορφη δουλειά, όμως θα ήταν κρίμα να μείνει μόνο μέσα σε ένα τετραδιάκι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ΄αρέσει πολύ η σελίδα σου Κατερίνα! και για τα χρώματα που διάλεξες και για τα πολλά και διαφορετικά υλικά που συνδύασες! Το αποτέλεσμα είναι τέλειο! Αχ, ας ταξιδέψει γρήγορα το ημερολόγιο...το περιμένω κι εγώ με τόσο ενθουσιασμό : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινα το ειδα απο κοντα!!!Ειναι τελειο!!!Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί δεν ήρθε σε μένα; έφυγε απο Θεσσαλονίκη; Διαμαρτύρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να πω..δεν έχω λόγια. ότι ωραιότερο έχω δει. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνω με geoleoan!Ουαου!!!
    Απο τα ωραιότερα που έχω δει!Δηλωνω επισημα φαν σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Sofia (sofia_chry)
    Ευχαριστώ πολύ Σοφάκι! Με το καλό να έρθει και στα δικά σου μαγικά χεράκια!
    @ Irini
    Αγαπημένη μου Ερήνη σε ευχαριστώ! Νομίζω ότι θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου και θα το κάνω... μου ταιριάζει όντως!
    @ Roula
    Αχ Ρουλάκι χρυσοχέρα! Ευχαριστώ φιλεναδούλι!
    @ EFI
    Λες να το κάνω και σε ένα καμβα; Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    @ Vana
    Βάνα μου θα σου έρθει κι εσένα.. υπομονή! Χαίρομαι που σου άρεσε!
    @ Lena
    Αυτό σημαίνει ότι βρεθήκατε με το Λευτεράκι... τι ωραία! Ευχαριστώ για το σχόλιο!
    @ αχτίδα
    Αχτιδούλα μου, μου ήρθε από Θεσ/κη από την Ελένη.. Όμως η σελίδα πριν τη δική μου ήταν από το Mantarini από τη Χιο... είναι μαγικό αυτό το ημερολόγιο, εκτός από ταξιδιάρικο και θα έρθει και στα δικά σου τα χεράκια!
    @ Nemecis
    Λιτσάκι καιρό έχω να σε δω! Σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι πολύ πολύ!
    @ Alex
    Αλεξάνδρα μου, να 'σαι καλά! Καλά νιώθω απίστευτα όμορφα με το σχόλιο σου!!!!

    Σας ευχαριστώ πολύ όλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κατερινα ειμαι αφωνη!!!! ΤΕΛΕΙΕΣ οι σελιδες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω!!! Φανταστικο! Είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η Δ Ο Υ Λ Ε Ι Α΄.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχω μείνει μουγκού και αλάλου γωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υποκλινομαι με τη σειρα μου...Καλα φιλεναδα ειναι ενα εργο τεχνης!Κατσε να κλεισω τα σαγονια τωρα μη μπει καμια μυγαααααα!Μακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες οι σελίδες σου!!! Ανυπομονώ να φτάσει και στα δικά μου χέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περιμένουμε και το δικό σου ημερολόγιο χωρίς το δάκρυ στα μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι φανταστικές οι σελίδες σου Κατερινάκι, σαν και σενα... αλλά γιατί το δάκρυ???

    Το περιμένω πως και πως, να το δω κι εγώ από κοντά... ανυπομονώωωωωωωωωωω

    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπερα! σου εχω βραβειακι στο μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν κι έχω ξαναγράψει, ξαναήρθα...

    Σου έχω βραβειάκι, πέρνα μια βόλτα όταν μπορέσεις να το παραλάβεις...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πω πω πω Κατερίνα τι όμορφη η σελίδα που δημιούργησες!!!!Μπράβο!!!!Είναι Εκθαμβωτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κατερίνα πραγματικά πανέμορφες οι σελιδούλες σου!! Το ημερολόγιο έφυγε από μένα από Θεσ/νίκη αλλά οι φώτο που έχω μέσα είναι από Λήμνο, όχι από Χίο, από Χίο ήταν άλλης κοπέλας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κατερινάκι, καταπληκτικές οι σελίδες σου! Σαν σελίδες απο βιβλίο παραμυθιού! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατερινάκι έχω μείνει άφωνη. Είναι απλά τέλειο. Θυμίζει εικονογράφηση ρομαντικού παραμυθιού!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή