Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Βιβλίο ευχών

Καλησπέρα!!!!
Αν και δεν είχα ιδιαίτερη όρεξη, καθότι πονάω πολύ αυτή τη φορά με τις δύσκολες μέρες του μήνα, έπρεπε να στρωθώ και να φτιάξω ένα βιβλίο ευχών για τη φίλη μου την Έφη!
Δεν μπορούσα να της αρνηθώ... έτσι γυρνώντας σήμερα από το γραφείο χώθηκα στα χαρτιά, στις κόλλες και στις σφραγιδούλες μου! Εξάλλου δεν είχα και πολύ χρόνο στη διάθεσή μου, μιας και αύριο φεύγω και μεθαύριο είναι η βάπτιση... όπως πάντα δηλ. την τελευταία στιγμή!
Το συγκεκριμένο βιβλίο ευχών ντύθηκε με λαχανί φετρίνα, το όνομα της μικρούλας κόπηκε στο bigshot από τσόχα φούξια και κρεμάστηκε από ένα δερμάτινο σκοινάκι σαν μπουγάδα...
Την ιδέα "έκλεψα" από την ευφάνταστη φιλενάδα Κατερίνα, που είχε φτιάξει μια καρτούλα με αυτόν τον τρόπο.
Πώς σας φαίνεται;



4 σχόλια:

  1. αν σου πω δεν μου αρέσει θα σου πω ψέματα!!!
    είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει και η μπορντούρα με τα λουλούδια στο ίδιο χρώμα... όσο για την μπουγάδα!!! όχι άλλο...μια βδομάδα τώρα πλένω ρούχα...θα σε περιμενω για το σίδερο!!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα πιο όμορφα βιβλία ευχών που έχω δει! Εξαιρετικο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξέχασα να σου πω...
    η υπογραφή σου είναι ΦΟΒΕΡΗ!!! τώρα την είδα...lol!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξαιρετική δουλεια!!!!μπράβο!!! μου αρεσουν πολυ οι χρωματισμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή