Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Καμβάς - δωράκι

Το Σάββατο που μας πέρασε ήμασταν καλεσμένοι σε μια βάπτιση...
Έχω βαρεθεί να ψωνίζω ρουχαλάκια για μωρά, που τελικά καταλήγουν να τα αλλάζουν ή να μην τα φοράνε γιατί όλοι οι καλεσμένοι έχουν πάει ρούχα και το μωρό μεγαλώνει γρήγορα!

Έτσι είπα να κάνω κάτι διαφορετικό...
Έπιασα τα πινέλα μου και τα χρωματάκια μου και έφτιαξα μια νεραϊδούλα για να στολίσει το δωμάτιο της νεοφώτιστης... πρόλαβα και έκανα και μια μικρή κάρτα για να συνοδέψει με όμορφες ευχές το δωράκι!







6 σχόλια:

  1. Κατερίνα έχεις απόλυτο δίκιο με τα δώρα...Ρούχα αρκετά....
    Πολύ όμορφη η ιδέα σου!! Είναι υπέροχο!! Κ η καρτούλα επίσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικη ιδεα Κατερινα!!Η νεραιδα σου ειναι πανεμορφη!Σιγουρα θα αρεσε και ειναι και κατι που θα μεινει στο παιδι οσα χρονια κι αν περασουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Έχω πεθάνει στα γέλια... μόλις παρατήρησα ότι έχω βάλει λάθος τόνο στο όνομα, χαχαχαχα! :-Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο δώρο! και η καρτουλα φοβερη!
    και κοιτουσα τοση ωρα το ονομα και λεω κατι δεν μου καθεται καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα!!
    μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις αυτό!!!
    πάντως είναι πολύ όμορφη η νεραϊδούλα σου...και η Τίλντα επίσης!!!
    Γεια στα χεράκια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδες!
    Ελευθερία, αν σκεφτείς ότι το έφτιαξα το μεσημέρι του Σαββάτου και η βάπτιση ήταν το απόγευμα στις 6... πάλι καλά που δεν έβαλα, άλλο όνομα! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή