Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Do more what makes you happy...

Κούκου! Να 'μαι και πάλι εδώ...αποφασισμένη να κάνω έστω μια ανάρτηση το δεκαπενθήμερο! Για να δούμε θα τα καταφέρω;
Σκέφτομαι πόσο πολύ αγαπώ αυτό εδώ το blogoσπιτάκι και πως του αξίζει να του αφιερώνω λίγο παραπάνω χρόνο, γιατί είναι κάτι που με κάνει χαρούμενη, με γεμίζει και με κάνει να χαμογελώ...

Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση είναι μια εκπληκτική πρόκληση που έχει το ScrapsnPieces, με χρώματα που μου αρέσουν πολύ και δεν μπορούσα να αντισταθώ... 
Το ροζ με το γκρι, τα πουπουλενια μαξιλάρια, οι κορνίζες και όλα όσα συνθέτουν την χρωματική του διάθεση μπήκαν πάνω σε ένα καμβαδάκι παρέα με πάστες, mists, λουλούδια, φτερά και πούπουλα (που βγήκαν από τα μαξιλάρια χιχι) για να πλαισιώσουν ένα αγαπημένο απόφθεγμα...κάνε πιο πολύ αυτό που αγαπάς,  αυτό που σε κάνει ευτυχισμένο...!





  Σας φιλώ και εύχομαι να κάνετε πάντα ότι αγαπάτε...βρείτε χρόνο...θα σας κάνει καλό!

8 σχόλια:

  1. Περίμενα πως και πως τη συμμετοχή σου!!! Φανταστικό project! Τα χρώματα, η σύνθεση, το background...όλα είναι υπέροχα και τόσο πολύ μέσα στο θέμα!!! Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό ! Δεν εχω λόγια ! Ειναι στ αληθεια πανεμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This is super creative! Totally matching the moodboard! Thank you for sharing with us at Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι τι όμορφο που είναι!!! Εγώ δεν έχω ακόμη στρωθεί για τη συγκεκριμένη πρόκληση και θέλω πολύ κι εγώ να παίξω.... ελπίζω να προλάβω... Πάντα οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές! Καλή επιτυχία!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο έργο και πολύ έξυπνο αυτό με τα πούπουλα! Καταπληκτική σύνθεση! Σε ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας στην πρόκληση του SNP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά το λατρεύω, λατρεμένη μου!!!!!Thank you for playing at Scraps N Pieces

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο Κατερίνα μου!..
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังไทย

    ΑπάντησηΔιαγραφή