Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ένας παράδεισος στην καρδιά του Χαλανδρίου

...εδώ είμαι, ζώ!!! Έχω χαθεί το ξέρω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δημιουργώ χιχιχι!
Ήρθα να σας δείξω μια δημιουργία μου με αφορμή το Supreme Scrap Tournament στο οποίο συμμετέχω κι εγώ μαζί με πολλές ταλαντούχες Ελληνίδες!
Η πρώτη πρόκληση είναι να φτιάξουμε μια διπλή σύνθεση με θέμα τη γειτονιά μας, να δείξουμε δηλ. που μένουμε χρησιμοποιώντας από τρεις φωτογραφίες και πάνω, γράφοντας μερικά λόγια για αυτές και καθόλου μελάνια και mists.
Έκανα μια ωραιότατη βόλτα στη Ρεματια, φωτογράφισα το υπέροχο χειμωνιάτικο τοπίο και έκοψα χαρτάκια, κυρίως της K&Company, παρέα με prima λουλούδια για να πλαισιώσουν τις φωτογραφίες μου και ιδού το αποτέλεσμα!





και μερικά κοντινά στα clusters με τα λουλουδάκια και τα πουλάκια.... το κουκουνάρι το μάζεψα στον περίπατο και είναι από τα πεύκα της Ρεματιάς!!!



Είναι υπέροχο να ζεις στην πόλη και να έχεις έναν τέτοιο πνεύμονα πράσινου δίπλα στο σπίτι :-)

Καλό Σαββατοκύριακο και καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!...μου άρεσαν και τα χρώματα που επέλεξες!..
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ γήινη και ζέστη η συνθεση σου Κατερίνα! Καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουαου βρε που χαθηκες; εισαι καλα; ωραια καλα εκανες και μας το ειπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη σύνθεση Κατερίνα,μας έλειψες!!!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή