Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Get Creative Crop

Καλησπέρα!!!
Τι κάνετε; Όλα καλά; Έχω κάτι ευχάριστο να μοιραστώ μαζί σας!
Η Ειρήνη διοργανώνει συνάντηση (crop) στο οποίο θα μάθουμε να φτιάχνουμε λουλούδια και στη συνέχεια θα τα ενσωματώσουμε σε μια σύνθεση, και όχι μόνο!

Πότε: Στις 5 Νοεμβρίου 2011, ημέρα Σάββατο και ώρες 10.30 - 19:00 (ποτέ δεν είναι αρκετές, όσες και να είναι!!!)
Πού: Στο Capsis Cultural Exhibition & Conference Centre, στην Αίθουσα Ήλιος στον 5ο όροφο (Πάρνωνος 10 στο Μαρούσι)! Είναι ένας υπέροχος, φιλόξενος χώρος με ένα φανταστικό μπαλκόνι και θέα την Αθήνα!
Πόσο: Το κόστος είναι 30 ευρώ.

Εγώ σίγουρα θα είμαι εκεί! Δηλώστε συμμετοχή εγκαίρως και ελάτε να τα πούμε από κοντά, να δημιουργήσουμε, να μάθουμε, να δείξουμε η μια στην άλλη και να περάσουμε υπέροχα!
Όπως πάντα θα υπάρχει bazaar για να αγοράσουμε ή να πουλήσουμε ότι δεν χρειαζόμαστε πια (πρέπει να ξεκαθαρίσω λίγο ακόμα τα πράγματά μου, μιας και ήδη έχω ολοκαίνουργια πραγματάκια προς πώληση).Να μην ξεχάσω να πω ότι η Σφραγιδομανία θα είναι εκεί με καινούργια πραγματάκια!

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ!


Σας περιμένουμε :-)

12 σχόλια:

  1. Αχ βρε Κατερινάκι, κάθε φόρα που σε επισκέπτομαι και βλέπω το header της σελίδας, μελαγχολώ γιατί το ίδιο χρησιμοποιούσα και εγώ για αρκετό διάστημα και το άλλαξα πρόσφατα... Όπως και να χει εσύ έχεις κατεβάσει όλο το set και είναι απίθανο!!! Τεσπα, εύχομαι να περάσετε σούπερ, να μάθετε πολύ χρήσιμα πράγματα και να μας δώσετε εντυπώσεις και οδηγίες!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσετε!!!Μακάρι να ήμουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι καλά που θα είναι!!Τι κρίμα ππου δεν μένω στην Αθήνα!!Όλα τα καλά τα χάνω!!Πολύ λυπάμαι!!:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλησπέρα Κατερίνα,τι κάνεις;
    Να σε ρωτήσω κάτι για το crop;
    Έστειλα e-mail εκεί που λέει για πληροφορίες εδώ αλλά δεν είχα απάντηση οπότε θα πρίξω εσένα χα!!χα!!!
    Πέρα απο την πλάκα,αυτή η συνάντηση είναι απο τις 10 μέχρι και τις 19.00 ή πας 2-3 ώρες όσες θές και φεύγεις;
    Μου είπε η Βίκυ ότι θα πάρουμε τα πράγματά μας μαζί για να φτιάξουμε κάτι.Καλά τα λέω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια κρίμα που είστε μακριά και δεν θα σας έχουμε παρεούλα!
    @ Αναστασία
    Κανόνισε να μας έρθεις κοριτσάκι!
    Μπορείς να έρθεις όποιες ώρες θες! Να ξέρεις πάντως πως όλες μαζευόμαστε από νωρίς το πρωι και δεν ξεκολλάμε! χιχιχι
    Πάρε μαζί σου ότι φτιάχνεις για να το τελειώσεις και ότι αγαπημένο έχεις και δεν μπορείς να το αποχωριστείς! Εγώ θα φέρω Bigshot και καλούπια για να κόψουμε πραγματάκια. Όλες κουβαλάμε κάτιτις για να το μοιραστούμε και να δείξουμε πως δουλεύει, οπότε καταλαβαίνεις ότι θα γίνεται οργασμός εργασιών και συζητήσεων!
    Θα κάνουμε λουλούδια με την φοβερή Zeffy και μετά θα φτιάξουμε LO με την απίθανη Ειρήνη!
    Θα περάσουμε τέλεια!

    Είναι μια ωραία ευκαιρία για όλα τα κορίτσια που ξεκινούν τώρα το Hobby ή για πιο πεπειραμένες να δουν από κοντά πράγματα, εργαλεία, τεχνικές και να ρωτήσουν απορίες ;-)
    Φιλάκια και κανόνισε να σε δω εκεί...
    Δεν ανταλλάξαμε και τηλέφωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααχ!!! Κατερινάκι μου και εμείς που είμαστε μακριά τι κρίμα να μπορούμε να 'δαρθούμε!!!! Να περάσετε καλά σας εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θέλω πολύ να έρθω και γω κοριτσάκι μου αλλά έχω μια κορούλα και δεν ξέρω αν θα μπορέσει να μου την κρατήσει ο άντρας μου.μετά δεν ξέρω τίποτα απο Μαρούσι και φοβάμαι μην χαθώ χα!!!χα!!!!
    θα δώ!!!τα τηλ ε;;;;δεν το σκεφτήκαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Κατερίνα ,μόλις έστειλα email για πληροφορίες για το crop στην Eιρήνη και τώρα είδα τη δική σου ανάρτηση.Σκέφτομαι να έρθω κι εγώ αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να έχω μαζί, εννοώ απο υλικά ,δώσε τα φώτα σου σε μιά άσχετη....χα,χα!!!!!ευχαριστώ & καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ ελάτε έστω και για κάμποσες ωρίτσες!
    Είναι πολύ εύκολο... είναι λίγο πιο πάνω από το Μέγαρο του ΟΤΕ, πίσω από τον Κωνσταντινίδη με τα μιλφέιγ ;-)
    Αναστασία θα σου στείλω με Mail το κινητό μου!
    Αλέκα μου πολύ θα χαρώ να σε γνωρίσω κι από κοντά! Βασικά πρέπει να έχεις μαζί σου ψαλίδι, επιφάνεια κοπής, κόλλα και ότι δουλεύεις...
    Εκεί θα μας δοθεί και κάποιο σακουλάκι με υλικά που περιλαμβάνεται στην τιμή (ουσιαστικά πληρώνουμε το χώρο και αυτά τα κάμποσα υλικά), που θα έχει μέσα τα απαραίτητα για να φτιάξουμε τα λουλουδάκια και το LO.
    Το καλό είναι ότι έρχεσαι σε επαφή με άτομα και βλέπεις από κοντά τρόπο δουλειάς, τεχνικές, ιδέες κλπ.
    Αχ τι καλά... Άντε να περάσει ο καιρός να βρεθούμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα, να πω ότι δεν με πρήζετε και είναι χαρά μου να βοηθάω!
    Επίσης δεν θέλω να ακούω τη λέξη "άσχετη", όλες από κάπου ξεκινήσαμε ;-)
    και τέλος είμαι εδώ, ρωτήστε ότι θέλετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημέρα Κατερίνα σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες μάλλον θα τα πούμε απο κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Αλέκα! Χαίρομαι που το αποφάσισες!
    Θα περάσουμε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή