Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Καλοκαιρινά βραβεία

Καλησπέρα :-)
Τι μου κάνετε; Έχω πολλή πολλή δουλειά στο γραφείο αυτές τις μέρες και μένω ως αργά το απόγευμα... Συνεπώς δεν προλαβαίνω να σας επισκεφτώ και να πιω ένα καφεδάκι μαζί σας, να χαλαρώσω να σας αφήσω δυο κουβέντες, ένα σχόλιο (ξεκλέβω που και που λίγα λεπτά και κάνω διαλειμματάκια)...

Θέλω να σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όλους για τα όμορφα σχόλια σας. Μου δίνουν δύναμη και μ' αρέσουν τόσο πολύ, που δεν μπορώ και δεν θέλω να το κρύψω! Μου φτιάχνουν τη μέρα, και μαζί τη διάθεση!
Σήμερα δεν έχω κάτι να σας δείξω... σε επόμενη ανάρτηση!

Πάει καιρός που η φίλη Δέσποινα μου χάρισε ένα όμορφο βραβείο, αλλά με όλα αυτά τα προβλήματα που παρουσίαζε ο Blogger δεν στάθηκε δυνατό να το αναρτήσω...
Σε ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι για την τιμή και για την αγάπη. Τα κεράκια σου είναι μούρλια!

Εκτός ομως από αυτό το βραβείο, έχω ακόμα κάτι και μάλιστα πιο καλοκαιρινό που μου έστειλε η εξαιρετικά ταλαντούχα Ρένα Χριστοδούλου, που πρόσφατα ανακάλυψα την απίστευτη δουλειά της και το αστείρευτο ταλέντο της! Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Ρένα μου!
Η Αργώ ήρθε να με πάρει και να κάνουμε μαζί το γύρο των όμορφων νησιών μας, να οργώσουμε τις θάλασσες και να περάσουμε ένα αξέχαστο καλοκαίρι!
Επιβιβαστείτε ;-)


Να έχουμε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

6 σχόλια:

  1. ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ25 Ιουνίου 2011 στις 11:05 μ.μ.

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινάκι μου καλημέρα! Μπράβο για το βραβειάκι που το αξίζεις και με το παραπάνω. Το καραβάκι είναι υπέροχο! Να περνάς πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, Κατερίνα!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά ταξίδια με την Αργώ σου... και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινάκι μου συγχαρητήια!!!! Η αργώ να σε ταξιδέψει σε ονειρεμένα μέρη και να γεμίσεις το σάκκο σου με δημιουργικές εμπνεύσεις!!!Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ρένα
    Η αλήθεια να λέγεται!!! Είσαι άξια θαυμασμού!
    @ Christina V.
    Χριστινάκι μου πάρτο κι εσύ να βάλεις την όμορφη οικογένειά σου και να αρμενίσετε στα πέλαγα! Φιλιά πολλά!
    @ Βίκυ
    Ευχαριστώ Βίκυ μου! Για να δούμε τι μας επιφυλλάσσει και αυτή η εβδομάδα!
    @ Kiki
    Και σε σένα Κική μου! Να είσαι καλά!
    @ Χρυσάνθη
    Σε ευχαριστώ Χρυσάνθη! Αυτό είναι σίγουρο, η δημιουργός της τής έχει δώσει τόση λάμψη και τόση φαντασία που δεν θα μας λείψει ποτέ από τη γειτονιά!
    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή