Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Γιορτάζω, γιορτάζω....

Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας για τον αδερφό μου στην προηγούμενη ανάρτηση, όλα πήγαν καλά προς ώρας και περιμένουμε ακόμη τα αποτελέσματα μιας εξέτασης... Δόξα τω Θεώ!

Σήμερα γίνομαι 34... περνάνε τα χρόνια!
Γιόρτασα τα γενεθλιάκια μου λίγο νωρίτερα και συγκεκριμένα το Σάββατο που μας πέρασε μαζί με καλές φίλες στο crop που διοργάνωσε η Ειρήνη σε έναν φανταστικό χώρο!!!! Είμαι πραγματικά ευλογημένη που γνώρισα όλες αυτές τις δημιουργικές και υπέροχες υπάρξεις!!!!
Γελάσαμε, φάγαμε, ήπιαμε, σβήσαμε κεράκια, περάσαμε τέλεια! Μου εύχομαι και του χρόνου με υγεία! Δημιουργίες δεν έκανα, αλλά χάρηκα πολύ που βοήθησα τη φίλη μου την Αλέκα να ολοκληρώσει τα προσκλητήρια για την ανηψούλα της, γράφοντας το κείμενο της πρόσκλησης.
Σας βάζω μερικές φωτογραφίες από το Crop για να πάρετε μια μικρή γεύση από το πόσο ωραία περάσαμε! Η Νεκταρία (εις διπλούν) με τη Ζέφη ήταν οι τυχερές της κλήρωσης και πολύ το χάρηκα γιατι είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσουν με τα kits του Studio Calico και το δωράκι της Sfragidomania!
Τα γέλια, τα αστεία και τα πειράγματα ακόμα αντηχούν στα αυτιά μου :-)

Τον τελευταίο καιρό δουλεύω πολλά πράγματα μαζί και γι' αυτό δεν βλέπετε δημιουργίες μου, (έτυχε και η αναποδιά με τον αδερφό μου και έμεινα λιγάκι πίσω) προσπαθώ να τελειώσω κάμποσα βιβλία ευχών, έναν στολισμό για βάπτιση, mini albums και μερικά layouts... ... Οπότε θα τα δείτε όλα μαζεμένα!
Εντωμεταξύ θέλω εδώ και πολύ πολύ καιρό να κάνω ένα blog candy αλλά δεν προλαβαίνω με τίποτα... σας το χρωστάω εις διπλούν!














29 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόλυχρονη και πάντα με χαμόγελα έτσι νά είναι η ζωή σου όπως στις όμορφες φωτό των γενεθλίων σου....πάντα να είναι σαν γιορτή οι μέρες σου!!!Τα καλυτερότερα στον αδερφό σου!!! Την καλησπέρα μου με γλυκό χαμόγελο και ένα γλυκό φιλί το δώρο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα!!! να εισαι καλα και να δημιουργεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά και καλά Κατερίνα !!! Πολύχρονη!
    Να'σαι πάντα καλά γεματη ευτυχία ,αγάπη και να κάνεις αυτά που σου αρέσουν.
    Χθες ειχα κι εγω γεννεθλια ..σου 'ρίχνω 'δυο χρόνια και μια μερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!!
    Πάντα χαρούμενη γερή,δυνατή και δημιουργική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι, Χρόνια σου Πολλά!!!
    Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική!
    Όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φιλενάδα, να είσαι πάντα χαρούμενη ευτυχισμένη και δημιουργική!!! να περνάς καλά με ότι και να καταπιάνεσαι ...
    Το Σάββατο περάσατε υπέροχα κ αυτό φαίνεται..μακαρι να μπορούσα να ήμουν κ εγώ εκεί!!
    και του χρόνου με υγεία και με ότι επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν περαστικά στον αδερφό σου!Εύχομαι να συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα και να αναρρώσει γρήγορα.Ο Θεός να είναι μαζί σας!Σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία ,αγάπη και ευτυχία!!.Και φυσικά καλές δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου χρόνια σου πολλά πολλά!!! Να είσαι πολύχρονη κ ό,τι μα ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι!!!!
    Νομίζω ότι δεν μπορούσες να γιορτάσεις καλύτερα!!! Μακάρι να ήμουν κ εγώ εκεί!!! Κ του χρόνου να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Katrina na mas Zisis!!!!may we always enjoy your sweet sweet smile! I wish all of the very very best for this new year in you life XXXXXXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάμε όλοι μαζί:
    Να ζήσεις Κατερίνα και χρόνια πολλά, μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά, παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως και όλοι να λένε "να μια σοφός"!!!
    Χρόνια σου πολλά Κατερίνα, με υγεία πάνω απ όλα, ευτυχισμένα, δημιουργικά, λουλουδένια, φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινάκι να τα εκατοστήσεις. Εύχομαι κάθε ευτυχία και πολύ πολύ ελεύθερο χρόνο, για να αφιερώνεις στον αντρούλη σου και στις κατασκευές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! τι ομορφα να σβηνεις κερακια με τοσο καλη παρεα! να εισαι καλα πολυχρονη, μαζι με τον αντρουλη σου, οτι επιθυμεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά, καλά και δημιουργικά Κατερίνα! Μόνο ομορφιές εύχομαι στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύχρονη και τρισευτυχισμένη γεμάτη υγεία και πολύ χαρά συνονόματη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερινάκι, Χρόνια Πολλά και Καλά!! Πάντα χαρά, υγεία και τύχη στη ζωή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χιλιόχρονη και πάντα να γιορτάζεις με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν! Να περνάς πάντα καλά και να εχεις ότι ποθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια πολλά και απο εμένα Πραγματικά φαίνεται να το διασκεδάσατε. Περαστικά και στον αδερφούλη
    Και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις ότι επιθυμείς να το πάθεις, να είσαι πάντα ευτυχισμένη με τους ανθρώπους που αγαπάς γύρω σου!
    Ωραίες οι φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Xronia sou polla gemata ygeia, xara, agaph kai kalous filous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να ζήσεις φίλη μου , κοντά κοντά είμαστε , εγώ την Παρασκευή..δεν τολμώ..57..άντε το είπα καλέ..που να το βάλω στη τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρονια πολλα και καλα!...μια ευχη απο καρδιας για τα γενεθλια σου:
    Να εισαι παντα δημιουργικη και χαρουμενη και να διαβαινεις παντα τα μονοπατια της ευτυχιας!Ανα μενω το σαβατοκυριακο για να τα πουμε κι απο κοντα!Φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kατερινάκι Χρόνια Πολλά!! Γεμάτα Υγεία, Ευτυχία, Χαρά και φυσικά πολλή πολλή Δημιουργία!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατερίνα χρόνια σου πολλά, ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να τα χιλιάσεις, με υγεία και δημιουργικότητα..
    Κρίμα που δεν ημουν, ζήλεψα τις φωτογραφίες σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να ζήσεις Κατερίνα και Χρόνια Πολλά μεγάλη να γίνεις με άααασπρα μαλλιάααα!!!!

    Χρόνια Πολλά Κατερινάκι, να ζήσεις χρόνια καλά και ευτυχισμένα! Βλέπω περάσατε τέλεια!!! Στείλε μου κανένα κομματάκι τούρτα.. τη ζήλεψα!

    Πολύχρονη και πάντα χαρούμενη!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κατερίνα νόμιζα ότι σου είχα ευχηθεί!!
    χρόνια πολλά και καλά!! να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρονια σου πολλα Κατερινα να εισαι παντα καλα ,ευτυχισμενη και υγιης!!Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφε, γλυκές ευχές σας!
    Σας εύχομαι κι εγώ να είστε υγιείς, χαρούμενοι, να έχετε δίπλα σας τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να περνάτε καταπληκτικά κάθε στιγμή!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή