Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Σαν ένα τριαντάφυλλο...

νιώθω πολλές φορές... ... ευαίσθητη, απαλή, λεπτεπίλεπτη, αλλά και δυνατή, ανθεκτική και με αγκάθια για όποιον και όπου πρέπει.
Μια ακόμη φωτογραφία από τη Ρώμη, σε έναν από τους ολάνθιστους κήπους της Villa Borghese.
Βασίστηκα σε ένα sketch της Creative Scrappers και χρησιμοποίησα χαρτιά Bazzill, Scenic Route, Basic Grey, K&Company, η αλφαβήτα είναι Basic Grey, τα κρυσταλλάκια prima, τα τριανταφυλλάκια κόπηκαν από το μοτίβο του χαρτιού και κολλήθηκαν με foam pads για περισσότερη διάσταση, ενώ το υπέροχο δαντελωτό κόκκινο χάρτινο πετσετάκι που μου είχε φέρει δωράκι η Κατερίνα έδωσε μια άλλη νότα στη σύνθεση, που μου αρέσει πολύ!
Οι πεταλουδίτσες κόπηκαν με κόφτη και περάστηκαν με glossy accents και το φακελλάκι είναι die sizzix και περιέχει πιο προσωπικό journaling ;-)
Πως σας φαίνεται;




14 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ αυτή η σύνθεση,όμορφα χρώματα,οι πεταλουδίτσες είναι πού χαριτωμένες και το δαντελωτό χαρτί δίνει μιας άλλης εποχής ρομαντική νότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ,μου αρέσει πολύ!! ιδιαίτερα με κέρδισαν τα χρώματα,το φακελάκι και το κολπο με το τρισδιάστατο στα τραντάφυλλα! υπέροχη σελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι...
    ΤΕΛΕΙΑ η σύνθεση!!!!!!!!
    WOW!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη σύνθεση ... μου αρέσει το 3D σου ... θέλω να το δω από κοντα! ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ irini
    Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Το διασκέδασα πολύ, όταν την έφτιαχνα :-)
    @ eudokia
    Ευχαριστώ Ευδοκία μου! Χαίρομαι που ακούω όλα αυτά από σένα!
    @ neli
    Σε ευχαριστώ πολύ!!! Να 'σαι καλά!
    @ Nektaria
    Φιλενάδα που είσαι; Σε έχω χάσει! Ευχαριστώ πολύ!
    @ Eleni Gratsia
    Ελενάκι μου, μου έχετε λείψει! Κι εγώ θέλω να σας δω από κοντά! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλενάδα ζωγράφισες πάλι... τα χρώματα, το στήσιμο.. και τα τρισδιάστατά σου όπου χρειάζονται!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο καλέ! Κάθε φορά φιάχνεις και ωραιώτερα πράγματα, δεν ξέρω πια ποιό αρέσω περισσότερο.Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Eleftheria
    Ευχαριστώ Λευτεράκι και γω έμεινα ικανοποιημένη :-)
    @ αχτίδα
    Να 'σαι καλά αχτιδούλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που δεν ξέρεις ποια να διαλέξεις! Καλημέρα!
    @ irini
    Thanks a lot Irini! It's so nice to see your comments! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη σελίδα!! Όλα αρμονικά μεταξύ τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Μαίρη
    Ευχαριστώ φιλενάδα! Να 'σαι καλά και να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή