Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Απόδραση στη φύση...

στο πουθενά, πιο κοντά στα λουλούδια, στις πέτρες, στον ήλιο, στο θρόισμα των φύλλων, στα λιόδεντρα, στον εαυτό σου!
Βρίσκομαι από την Τετάρτη σε ένα μέρος μακρυά από το θόρυβο, τις έννοιες και τις σκοτούρες!
Εγώ, ο ήλιος, ο γαλανός ουρανός, ο αγαπημένος μου... και τα υπέροχα Καψαλιανά!
Ένας ξενώνας χτισμένος μέσα στο πράσινο, με φυσικά υλικά, πέτρα και ξύλο, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, ένα φιλόξενο και ζεστό μέρος για πλήρη χαλάρωση και ηρεμία!
Δευτέρα ξημερώματα θα επιστρέψουμε στη ζούγκλα της Αθήνας... αλλά σίγουρα θα είμαστε πιο ήρεμοι, πιο γεμάτοι και πιο ανθρώπινοι...

Καψαλιανά, θα σας ξαναέρθουμε!

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Κατερίνα μου, πάντα να περνάτε όμορφα και να είστε ευτυχισμένοι!!! Φιλάκια στους δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φόρτισε καλά τις μπαταρίες Κατερίνα μου για να αντέξουν στην επιστροφή!
    Καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακούγεται τέλεια Κατερίνα μου!!! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόλυ όμορφο είναι πάντα καλό να ξεφεύγεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσετε Κατερίνα (άλλωστε ακούγεται τέλειο) και να γυρίσετε πίσω ανανεωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα να περνατε φιλεναδα!!! οι στιγμες ξεκουρασης και ηρεμίας είναι απαραίτητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περνάτε!! Καλό ταξίδι επστροφής να έχεις Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα φίλη μου! Καλέεε! τι μονοφαγού είσαι, πάρε με κι εμένα στη βαλιτσούλα σου, θέλω εξοχήηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινάκι μου καλό μήνα!
    Δεν ξέρω που ακριβώς είναι τα Καψαλιανά, αλλά όπως τα περιγράφεις μου φαίνεται οτι καλοπερνάς!
    Να είσαι καλά, πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάρες μου ότι πέρασα τέλεια, δεν το συζητώ! Θέλω κι άλλο!!!!
    Νομίζω πρέπει να κανονίσουμε να πάμε όλες μαζί εκεί και να δημιουργούμε ασταμάτητα!!!!
    Υποψιάζομαι ότι είδατε στο link τις φωτογραφίες της υπέροχης τοποθεσίας, αλλά δεν είδατε την απίστευτη φιλοξενία... Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το ζήσετε! Τα Καψαλιανά που είναι κάμποσα χιλιόμετρα έξω από το Ρέθυμνο είναι πάντα εκεί και μας περιμένουν!
    Καλά να περνάτε!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή