Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Γάμος και βάπτιση μαζί....

Καλημέρα!
Δεν σας έχω ξεχάσει...
Χτες έφτιαξα άρον άρον δύο βιβλία ευχών για τη φίλη μου τη Βιολέτα που θα γίνει κουμπάρα και νονά αυτό το Σάββατο.
Όπως βλέπετε τα χρώματα που επέλεξαν οι μελλόνυμφοι και γονείς είναι το γαλάζιο και το κόκκινο. Ωραίος συνδυασμός για τη βάπτιση, αλλά για τον γάμο δεν μου αρέσει καθόλου, όμως περί ορέξεως....
Πρέπει να πω ότι το βιβλίο ευχών για τον γάμο δεν με ενθουσίασε, όμως η Βιολέτα με βεβαίωσε ότι η νύφη ήθελε κάτι "να βγάζει μάτι..."
Και ακολουθεί το βιβλίο ευχών για το αγοράκι τους, στο οποίο πρέπει να σας πω ότι θα προστεθεί, λίγο πιο πάνω από την κορδελίτσα, μια μοτοσυκλέτα μιας και αυτό είναι το θέμα και οι μπομπονιέρες της βάπτισης. Δυστυχώς η Βιολέτα δεν την είχε μαζί της, οπότε εσείς το βλέπετε απλό, λιτό και απέριττο.

Για να σας πω και την αλήθεια, εμένα μου αρέσει αυτή η απλότητα... Αν δεν υπήρχε η μοτοσυκλέτα, νομίζω θα πρόσθετα κάποια κόκκινα κυκλάκια σε διάφορα σημεία και θα γινόταν πιο παιχνιδιάρικο.
Πως σας φαίνονται;

9 σχόλια:

  1. Αλλη μια υπεροχη δημιουργια απο σενα!
    Τολμηρος χρωματικος συνδυασμος αλλα οπως ειπες κι εσυ περι ορεξεως...
    Θα μου αρεσε κοκκινο παπιγιον στο γαμπρο και ισως ενα πολυ πολυ λεπτο κοκκινο ζωναρι ή καποιες κοκκινες χαντρουλες διασπαρτες στο νυφικο;
    Παντως τρελαινομαι για τη λεπτομερεια-τσακιση στο παντελονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομιζω πως θα ειναι πολυ ομορφο. Πολλες φορες δεν χρειαζεται να "φωναζει" το εξώφυλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ισως αν έβαζες καμια κορδέλα στο βιβλιο ευχων του γάμου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι ότι και να πούμε...
    είναι πολύ ωραίο... και θα συμφωνήσω με την Νικολέττα... ένα κόκκινο ζωνάρι κ ασορτί παπιγιόν... θα έκανε τη διαφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέχασα να γράψω και για το βιβλίο ευχών που μου αρέσει έτσι απλό που είναι... εχει ήδη έντονα χρώματα, οπότε... είναι καλύτερο έτσι...
    αλλά δεν μας είπες τη μηχανή είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μόνο που είναι χειροποίητα αυτό φτάνει!Είναι πολύ όμορφα και τα δυο. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα!!!
    όπως όλες σου οι δημιουργίες !!!
    μπράβο σου πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου! Δε με ξετρελαίνει το βιβλίο του γάμου... αλλά περί ορέξεως.... καλά λες! Το βιβλίο της βάφτισης αν μπει και η μοτοσυκλέτα θα ταίριαζαν δυο συνεφάκια στην εξάτμιση... ας είναι και κόκκινα!! Πάντως αφού είναι απ΄τα χεράκια σου και στα γούστα των ενδιαφερομένων... η δική μας γνώμη νομίζω περισεύει!!! Ματς-μουτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός χρωμάτων που έχω δει... Πάντως έκανες πολύ καλή δουλειά. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή