Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Ξύλινο κουτί

Ίσως δεν το ξέρετε... αλλά αγαπώ πολύ τη ζωγραφική.
Κατά καιρούς με πιάνει και ζωγραφίζω ότι βρω μπροστά μου... Τις προάλλες καθάριζα ένα από τα ντουλάπια μου στο γραφείο και έπεσα πάνω σ' αυτό το ξύλινο κουτί. Κάποια εταιρεία το είχε στείλει μαζί με κρασιά τα Χριστούγεννα.
Μόλις το είδα ήξερα αμέσως πως οι μαρκαδόροι μου, τα στυλό και όλα μου τα χρωματιστά μολύβια είχαν βρει το σπίτι τους... Δεν μπορούσα όμως να το αφήσω έτσι, με την επωνυμία της εταιρείας... Έτσι του ζωγράφισα μερικά χαρούμενα λουλουδάκια και πάνω από το όνομα της εταιρείας, έβαλα το δικό μου! Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, μιας και χρησιμοποίησα πολύ απλά ακρυλικά χρώματα και ούτε καν ένα βερνίκι ξύλου δεν αξιώθηκα να του περάσω... αλλά θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή!
Και ίσως το αλλάξω λιγουλάκι... ίσως λίγο χρώμα παραπάνω... ίσως κάποια μπορντούρα γύρω γύρω... ίσως... για πείτε και σεις καμιά ιδέα!!!!

3 σχόλια:

  1. ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ!!

    ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρουλάκι μου γλυκό πασπαλισμένο με χρυσόσκονη, μιας και δεν έχω τελειώσει ακόμα είναι λογικό να λείπει το glitter... Μόλις το τελειώσω θα στο αφιερώσω, θα το γεμίσω χρυσόσκονες για σένα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!

    Καλη δουλίτσα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή