Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Imagine all you can do...

Καλημέρες!!!
Πόση δύναμη κρύβουμε μέσα μας, πόση ευτυχία, πόση αγάπη... τα σκέφτομαι όλα αυτά και νιώθω καλύτερος άνθρωπος, νιώθω πως μπορώ να αλλάξω τα πάντα, να προσφέρω, να κάνω κάτι όμορφο για τον κόσμο, αλλά και για μένα...
Αναλογίζομαι πόσο με άλλαξαν οι τελευταιές καταστάσεις... ίσως η λέξη "άλλαξαν" δεν είναι η σωστή, μάλλον με επανέφεραν πρέπει να πω στην αρχική μου μορφή, σε αυτό που ήμουν πάντα και στην πορεία το ξέχασα...
Καλά τα λέω εγώ πως κάθε εμπόδιο για καλό!
Τελοσπάντων, πάλι μονολογώ, ενώ ξεκίνησα να κάνω μια ανάρτηση για τη σύνθεση που ακολουθεί στην οποία έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη Imagine και την έφτιαξα με αφορμή την πρόκληση του Bird is the word, στη σχεδιαστική ομάδα του οποίου είναι η εξαιρετικά ταλαντούχα Ελληνίδα Nadia Cannizzo.
Ανυπομονώ να δω τα σχόλια και τις παρατηρησεις σας ;-)

33 σχόλια:

  1. Καλημερα Κατερινα, υπεροχη και αυτη η συνθεση. Να εισαι παντα χαρουμενη και ευτυχισμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Morning!!! I am really enjoying your layouts of late they are so soft and feminine...just beautiful......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο το λιλά!!! φοβερή η φωτό αυτή στο εχω πει...αλλά το αποτέλεσμα απίθανο...
    μου αρέσει ο τρόπος που distressάρεις τα χαρτιά σου...και το λουλουδικό σου!!!!! αλλα η τσαχπινιά με την κορδέλα, όλα τα λεφτα...την κοίταγα ξανα και ξανα να δω πως την έκανες!!!.τρομερή ιδέα έχω να πω!!!
    φιλάκια και καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα μια υπέροχη σύνθεση!!τα χαρτιά,τα λουλούδια,η κορδέλα,ο τρόπος που την έφτιαξες δεν έχω τη να πω!τα χρωματα!!Μπράβο!!!
    η λέξη imagine είναι σφραγίδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα, μου αρεσει που επανηλθες δημιουργικα, μας ειχαν λειψει οι δημιουργιες σου! πολυ ομορφη και αυτη η συνθεση, καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα Κατερινακι!!υπεροχη συνθεση..τελεια χρωματα ...εκπληκτικη!!!!!!!!εχω την ιδια απορια με τη despina...ειναι σφραγιδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρες κούκλες!
    Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
    Απαντώ τώρα που το είδα, γιατί μετά θα με πλακώσει η δουλειά... και άστα να πάνε!
    Η λέξη imagine είναι σφραγίδα foam που την αγόρασα από τα Michaels από το παιδικό section για τις χειροτεχνίες... Είναι σε σε μια τετράγωνη πλαστική βάση μαζί με άλλες λέξεις (dream, inspire, wish, love)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααα!!! βαλθηκες να μας τρελανεις με τις συνθεσεις σου
    ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ και αυτη
    να εισαι παντα χαρουμενη και γελαστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρολο που η φωτογραφια ειναι χειμωνιατικη η ολη συνθεση σου δινει ανοιξιατικη αισθηση!Ισως είναι τα χρωματα και το χαμογελο σου!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν θα συμφωνησω εχεις κανει καλυτερες δεν μου αρεσε
    αλλα καλα κανεις και λες τι νιωθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κατερίνα :) το πρώτο πράγμα που είδα σήμερα το πρωί ήταν η σύνθεση σου και πραγματικά μου έφτιαξε την μέρα :).

    Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ και ειδικά το φουλάρι το μωβ που το ταίριαξες με τα χρώματα της όλης σύνθεσης. :) Πάντα να χαμογελάς γιατί σου πηγαίνει απίστευτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που σας αρέσει Ειρήνη και Αλεξάνδρα!
    Love2love μου αρέσει που λες κι εσύ αυτό που νιώθεις! ;-) Λατρεύω την αλήθεια!!!
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χμ δεν ειναι παντα καλο αυτο που λεω οτι βλεπω αλλα οκ οπως θες απλα εχεις κανεικαι καλυτερα οποτε....πιο λαμπερο μπορω να πω οτι το ηθελα σε μαυρο θα εκανε ωραια αντιθεση μια λαμπερη δαντελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία χρώματα, η ρόδινη πλευρά της ζωής!
    Καλό το βρίσκω αυτό, χρειάζεται, για να προχωράμε.
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει πολύ. Διαφέρει από τα συνηθυσμένα κι έχει ταυτότητα. Προσωπικά, ήδη με ταξιδεύει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσει πολύ!! Τέλεια τα χρώματα που χρησιμοποίησες!! Τα λουλουδάκια, αλλά κ το πουλάκι με το κλαδάκι πάνω στη φωτογραφία απίστευτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερίνα μου αρέσει πολύ! Το αποτέλεσμα είναι πολύ απαλό, γλυκό και τρυφερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. This is beautiful! Thanks for playing at Bird is the Word!! I love your pastel colors on this page.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τα αγαπημενα μου χρωματα....
    πολυ καλη σελιδα!
    καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Welcome back!!!!Υπέροχες συνθέσεις!!Το lo της προηγούμενης ανάρτησης το λάτρεψα έχει τα χρώματα που λατρεύω,υπέροχο και αυτό το layout,μου άρεσε πολύ το tip με το ribbon και το distress στα χαρτιά ,σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατερινάκη δεν σε προλαβαίνουμε,έχεις πάρει φόρα και καλά κάνεις μ αρέσει!Πολύ όμορφη η σύνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατερίνα μου, οι τελευταίες σου δημιουργίες είναι πραγματικά η μια καλύτερη από την άλλη! Και συ είσαι μια κούκλα με υπέροχο χαμόγελο, που εύχομαι να μη φύγει ποτέ από το πρόσωπό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφη δουλειά!
    Μου αρέσει το πουλί που έβαλες να κάνει παρέα στα άλλα...
    Τα χρώματα τόσο γλυκά!
    Και ας σκεφτούμε πόσα μπορούμε να κάνουμε, αν το θελήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα σχόλιά μου μόνο θετικά μπορούν να είναι! Υπέροχη σύνθεση και η φωτογραφία σου ταιριάζει όμορφα με τα λουλουδάκια!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. its so feminane...very pretty...thanks for playing along

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατερίνα μου είναι κι αυτή η σύνθεση πανέμορφη. Ο συνδυασμός με τη φωτογραφία καταπληκτικός! Και βέβαια πολύ πετυχημένα τα χρώματα, το πουλάκι και η κορδελίτσα. Όσο και να τρέχουμε δε σε προλαβαίνουμε! Να περνάς καλά και πάντα να 'σαι χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετά τον χειμώνα έρχεται η άνοιξη! Αλλά ακόμα και μέσα στον χειμώνα θα δούμε κάποιες ανθισμένες αμυγδαλιές! Αυτό το μήνυμα μου δίνει η σύνθεση σου Κατερίνα, πολύ έξυπνη και πανέμορφη σύνθεση με απαλά χρώματα, με ζωντάνια και με ένα μήνυμα ελπίδας! Μπράβο σου και πάλι και καλή επιτυχία στην πρόκληση! Κατερίνα αν έχεις χρόνο και διάθεση, έλα να παίξεις μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι πολύ όμορφη η σύνθεση σου και την ομορφαίνει ακόμη περισσότερο το χαμόγελό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα απαντήσω μαζικά και δεν θέλω, αλλά δεν προλαβαίνω... Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας! Thank you all for your comments :-)
    Εφάκι μου, σου υπόσχομαι να παίξω το παιχνιδάκι με τον γραφικό χαρακτήρα (με έχει προσκλαέσει και η Dizzy Button) αμέσως μόλις γυρίσω από το ταξίδι μου!
    Φιλιά και αγκαλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φοβερή, φοβερή, φοβερή, έχω κολλήσει! Δύσκολα μ'ερέσει κάποιο L.O.αλλά αυτό τα'χει όλα!Τέλεια χρώματα, όμορφα λουλούδια, το κλαδάκι, τα χαρτιά, έχεις φαντασία! Μπράβο η μια σύνθεση πιο όμορφη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Gorgeous page!! love the colors too! So very pretty!
    Lou xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή